"Ez a legszerelmesebb szív, mely nem tűr karcolást, mely inkább vérzik, mint szeressen mást Maria" Robin

2011. január 3., hétfő

A furcsa idegen

4. fejezet.

" Mikor már úgy érzem minden veszve, akkor jössz Te és mindent helyre teszel bennem. Szerencsére az érzéseim irántad oly mértékben manipulálnak, hogy általad visszatér minden erőm "


Végre, a szabad levegőn vagyok ez hiányzott igazán, igazából mióta itt élek, nem telik el úgy egy napom se hogy ne sétáljak az erdőbe,és most már nem kell attól sem tartanom, hogy valaki megtámad, hiszen de Noir klán és Robin védelme alatt állok, Robin... szomorodtam el " vajon hol lehet most" néztem fel az égre.
Hirtelen törtek rám az emlékek amelyek mély nyomott hagytak a szívemben, és tudtam hogy örökre ott is maradnak.

"Ősz volt, már kezdte mindenki érezni, hogy jön a tél, a levelek már jó formán mind leestek, de azért még maradt a fákon pár elárvult fa levél, ilyenkor nem volt szokatlan az eső, most is kezdett elborulni az ég.
- Visszaviszlek Maria, borult az ég és hamarosan esni is fog, szólalt meg Robin, mögöttem jött ilyenkor így mindig éreztem hogy engem néz, zavaró volt de egyben jó érzés is.
Megáltam és megfordultam, belenéztem éjfekete szemeibe, ami úgy szikrázott mint a legszebb csillag az égen.
Ő álta a tekintetemet de én nem bírtam olyan sokáig, zavarba ejtett ahogy rám nézett, így elfordítottam a fejemet, de a szája sarkán húzodó mosolyt azért észre vettem, tudtam hogy észre vette a zavaromat.
- Még nem szeretnék hazamenni, és különben is nem kell visszavinned mert egyedül is haza találok- mondtam neki mosolyogva.
- Maria, rázta a fejét - Gyere megyünk, és nem mondom még egyszer, nézett rám komolyan, amitől egyből elnevettem magam.
- Haha, Robin ilyenkor olyan vicces vagy mondtam még mindig nevetve, erre ő is elkezdett vigyorogni.
- Már észre vehetted volna, hogy nem vagyok kislány, akinek megmondják mikor menjen haza- mondtam neki a szemébe nézve, már nem nevettem ahogy ő se.
- Te már rég felnőttél Maria, mikor elhatároztad , hogy megmented Holföldét nagy felelőséget vettél magadra, mondta büszkén.
- És mi van a többivel? csúszott ki a számom, de egyből meg is bántam.
Rám fordította a tekintetét, és sötéten nézett.
- Milyen többivel Maria? Ő is kérdezte.
- Semmitől, semmi ne is figyelj rám, mondtam és elindultam, közben éreztem hogy kezdek vörös színben pompázni.
- Maria! emelte fel a hangját.
- Tessék? fordultam meg de egyből meg is tántorodtam.
Robin ott ált éppen elöttem, nem tudom mikor lépettt oda hozzám mert jóval pár méterrel ált mögöttem, de most már kezdtem megszokni, hiszen úgy mozgott mint egy árnyék.
- Maria, mit akartál mondani az elöbb? kérdezte kiváncsian.
Melegem lett, még ebben a dermesztő hidegben is. Nem mertem válaszolni, féltem hogy mit fog reagálni, így inkább csak mellé beszéltem
- Csak azt hogy... Robin haggyál létszives!!mondtam idegesen és el húzodtam tőle de ő visszatartott megfogta a kezemet, és felemelte az állam.
- Maria, mondta gyengéden amit nagyon ritkán lehetett tőle hallani. - Mitől félsz? kérdeze suttogva.
- Semmit Robin, ráztam a fejem ő erre felhúzta a szemöldökét és elengedte a kezem.
- Te tudod,  fordult el - Menjünk, mondta ismét.
- Okés, csillant fel a szemem , de előtte kapj el! - mondtam nevetve, és elkezdtem futni már csak annyit láttam, hogy megfordul.
- Maria! kiáltott - Maria, csak kapjalak el, olyat teszek veled, mondta mérgesen de tudtam , hogy nem gondolja komolyan.
- Na mit? szóltam vissza, és futottam tovább de tudtam hogy hamar elkap, mire észbe kaptam már a derekamat fogta ,de én megbotlottam és elestünk mindketten egyből bele egy halom levélbe.
Ott feküdtünk egymáson, ő volt felül én pedig alatta a derekamat még mindig nem engedte el, az arcunk centikre volt egymástól, éreztem hogy a szívem egyre jobban dobog. A pillantása égette a testem, ahogy a szeme az ajkamra vándorolt, csak arra vágytam hogy megcsókoljon.
- Mit akarsz tenni velem? kérdeztem suttogva
- Ha te azt tudnád, mondta rekedten
Mielött válaszoltam volna elkezdett esni az eső, ő felnézett az égre aztán felált, felsegített engem is. Pár percig csak néztük egymást vággyal teli tekintettel aztán megfogta a kezemet és elindult velem Holdszállásra "

Mosolygva gondoltam vissza rá, miközben odaértem az erdő széléhez, de elhatároztam hogy most nem gondolok a múltra, élvezni akartam a friss nyári levegőt. Leszáltam a Lóról, más néven Amandáról hasonlított Periwinkle- re gyönyörű fehér színű ló volt csak kicsitt nagyobb , mivel Periwinkle-hez már túl nagy voltam, de így se feletkeztem meg róla, sokszor lemegyek hozzá, megkefélni vagy csak etetni.
Hozzá kötöttem egy fához, és elindultam az erdőbe. Meleg nyár volt, de itt a hűs fák között jól elehetett tölteni az időt. Semmit sem változott, ugyan olyan szép volt mint mikor elösször jártam itt.
Már vagy fél órája sétálhattam mikor neszt halottam a hátam mögül, megfordultam de nem láttam semmit, aztán az eggyik fa mögül kilépett egy férfi. Ahogy jobban szemügyre vettem megálapítottam, hogy egymagas velem, a haja barna volt épp úgy mint a szeme, tiszta barnába volt öltözve így sejtettem a de Noir klánhoz tartozott, nem tudom ki lehetett ő de ismerős volt.
- Ki vagy te? kérdeztem
- A nevem Dan, mondta és közelebb jött. - A de Noir klánhoz tartozom , mondta büszkén.
Ahogy sejtettem a klánhoz tartozott ezért volt olyan ismerős, párszor már láttam is. Szimpatikus volt, de külsőleg egyáltalán nem tetszett.
- Te Maria Merryweather vagy ugye? kérdezte mosolyal az arcán
- igen, mondtam felemelt fejjel.
- Örülök, hogy megismerhetlek személyesen is, Robin már sokat mesélt rólad és mind igaz volt amit mondott a szépséged lenyűgöző, mondta szeszélyesen
- Öhh Robin, csodálkoztam - Ellentétbe veled ő nem mesélt rólad.
- Szomorú, de így jártam, mondta viccesen
- Nem sétálsz velem egy kicsit, látom kissé magányos vagy, tette fel a kérdést.
Haboztam hiszen nem is ismertem, nem féltem tőle deee
- Ne agódj, Robin barátja vagyok és biztos nem örülne ha egyedül mászkálnál az erdőbe.
Gondoltam mért is ne, ha már nincs társaságom hiszen Wrolf sem jött velem és kezdtem unatkozni.
- Rendben, mondtam mosolyogva.
Elindultunk hát, egymás melett mentünk és kérdezgettük egymást.
- Hogy, hogy csak így egyedül vagy? kérdezte máris
- Háát egyedül akartam lenni, mondtam
- Ohh akkor rosszkor jöttem, csóválta a fejét mosolyogva.
- Nem, ne agódj már ugyis kezdtem unatkozni.
- És Robin? kérdezte, erre elfordítottam a fejem.
- Mért nem vele vagy? kérdezte kiváncsian.
Megáltam, nem akartam erről beszélni, de megbántani sem akartam.
- Nem tudom igazából, hogy hol van, mondtam őszintén
- Hát nem tudom, ő hogy van vele, de ha én szeretek valakit akkor vele lennék minden percemben.
Ezzel a kijelentésével rá emeltem a tekintetemet, miről beszél arról hogy Robin nem szeret úgy ahogy én hiszem, nem nem szeret hiszen megcsókolt, és mért halgatnék egy idegenre.
- Sok gondja van mostanába és azér....
- haha, nevetett fel - Sok gondja, nem hiszem, hetek óta kinem tette a lábát a várból.
Nagyott néztem, hazudik azt akartam hogy hazudjon ez nem lehet, hiszen Loveday is azt mondta hogy..
- Ne haragudj én nem akartam, de azt hittem tudsz róla, mondta bocsánat kérően.
- Én nem tudom már mit higgyek, mondtam. És azt sem tudtam hogy egyáltalán higgyek e Dan-nek.
- Robin szeret téged, na de beszéljünk erről, inkább mesélj magadról Maria, mondta most már mosolyogva.
- Őhh jó, szívesen mondtam , és bele kezdtem de közben csak Robin-on járt az eszem, vajon igazából nem is szeret, vagy mért mondta ezt Dan, ajjj már nem tudom mit higgyek, hiszen inkább hiszek Loveday-nak amit ő mondott, hogy sok gondja van Robinnak és ezért nem tud velem lenni.
Sokáig elbeszélkedtünk, és nagyon megkedveltem Dan-t , annak ellenére hogy ilyeneket mondott.
Késő délután volt már mire visszamentértem Holdszállásra, megigértem Dan-nak hogy hamarosan ismét találkozunk, és kezdtem érezni hogy jó barátok leszünk.

- Maria, jött ki mindenki elém - Hol voltál gyermekem, kérdezte aggódva Miss Heliotrope.
- Sétáltam mondtam
- Kicsit sokáig nem gondolod Maria, szólt szigorúan a bácsikám
Most Loveday se segíthetett hiszen igazuk volt.
- Elnézést, nem akartam aggodalmat okozni, mondtam őszintén
- Mégis megtetted,jött egy mérges hang az ajtóból.
Robin.. mondtam magamba

Háát ez lenne a 4. fejezet.
Sztem nem lett a legjobb, de nem volt sok időm rá
Bocsi ha esetleg nem lett a legjobb! :(
azért puszilok mindenkit :) (L)
ui. légyszives írjatok véleményt, hogy tudjam milyen, vagy változtassak rajta:)

By:

25 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt Eperke:)
    Ügyes vagy :D
    Szeretem olvasni ahogy írsz:)
    Puszi :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Eperke!
    Ez nagyon nagyon jó lett :)
    Várom a következőt,Robin mit mond majd Mariának... :)

    Puszi:
    Rita

    VálaszTörlés
  3. Szia Regina:)
    Köszönöm szépen amiket írsz:)
    csüt. friss :)
    pux

    VálaszTörlés
  4. Szia Rita:)
    Örülök, hogy tetszik:)
    Te is nagyon jó író vagy:D
    pux

    VálaszTörlés
  5. szia!
    sztem jó lett!!!am nem létszives hanem légyszives, de nem baj ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  6. Annyira jól írsz, nagyon tetszik és csak így tovább.

    VálaszTörlés
  7. Szia
    köszi
    bocs ha elírtam de suli-ba tudtam csak megírni így sietnem kellett:D
    ciki de ez van

    VálaszTörlés
  8. Köszi szépen:) névtelen író =)

    VálaszTörlés
  9. Szia Nagyon Jókat Írsz Tetszik ahogy fogalmazol :):) Ja és várom mit mond Robin Mariának :P

    Ja és Kiteszlek hozzám !!! :Đ

    VálaszTörlés
  10. Szia
    Örülök, hogy tetszett:)
    Ja és köszi:)
    pux

    VálaszTörlés
  11. :) Igazán nincs mit a benned lakozó művésznek köszönd !! :P ja és bejelölöm magam követőnek ha nembaj ! :)

    VálaszTörlés
  12. (mármint az oldal követőének)

    VálaszTörlés
  13. öhh nincs:D vagyis 1x elkezdtem de meguntam XD

    VálaszTörlés
  14. XD az jó Képzeld én is el keztem egy történetet írni és azt is én találom ki :) csak még sokat írok majd a gépre és majd aztán nyitok 1 új blogot és oda leírom :)

    VálaszTörlés
  15. Szia Eperke amint már montam tetszik az új rész.

    De ez az új oldalam saját szerzemény nemolyan jó mint a tied vagy Rita logja de rem azért tetszik kicsit is. itt a blog: http://lookstay.blogspot.com/2011/01/look-stay-az-elso-akadaj-meg-tv-is-ott.html?showComment=1294335035191

    VálaszTörlés
  16. Szia Peti
    köszi még 1x:)
    Már olvastam és tetszett:) várom a folyt.
    üdv. Eperke

    VálaszTörlés
  17. Szia Hella:)
    Ma késő este de ha nem holnap minden kép.
    Hétköznap 2 naponta tudok frisset hozni.
    Szombat, vasárnap pegig naponta lessz.
    pux

    VálaszTörlés
  18. Ténleg tetszett? annyira köszi nagyon köszönöm szépen :Đ

    VálaszTörlés
  19. Szia! Nagyon tetszik a történet!! És kb. hánykor lesz az a késő??puszi mindenkinek:D

    VálaszTörlés
  20. Szia névtelen író:)
    Örülök, hogy tetszik:)
    11- fele, de nem nagyon akarom összecsapni így lehet csak holnap lessz fent
    pux

    VálaszTörlés