"Ez a legszerelmesebb szív, mely nem tűr karcolást, mely inkább vérzik, mint szeressen mást Maria" Robin

2011. január 26., szerda

Fogságban

" Te vagy nekem a hideg sötét éjszakában a Tűz, melynek fénye jókedvre derít, melege betölt és megnyugtat, parazsa izgalomba hoz, lángja szeretetet lobbant bennem "


Sziasztok :)

Na gyerekek meghoztam a 14. fejezetet :D Remélem ezis elnyeri majd tetszéseteket :)
Sokan szavaztatok arra a kérdésre hogy melyik családhoz tartoznátok, 69% a de Noir családhoz 30% pedig a Merryweather tartozna :) Én személy szerint a de Noir klánhoz tartoznék XD talán Robin miatt.......húúú:D
♥  Na egyszóval köszönöm, hogy szavaztatok =) Arra a döntésre jutottam, ami lehet nem fog tetszeni :) hogy 10 hozzászólás után fogok frisset hozni, mert szeretném ha többen írnátok, értsetek meg létszíves, muszály tudnom mit gondoltok, ez nem lesz tartós csak kiváncsi leszek hogy ezek után mennyien fogtok írni :) Tényleg komolyan fogom nézni a hozzászólásokat, így létszszíves írjatok ♥ Ezt a fejit minden eggyes blog olvasómnak ajánlom :)
Jó olvasást mindenkinek
Puszi

♥ ♥ ♥ ♥


14. fejezet.

Csak néztem rá, és nem tudtam megfejteni, mért pont engem rabolt el és honann tudja hogy ki vagyok.
A kérdések csak úgy záporogtak a fejemben, de a jelen pillanatba levegőt is alig tudtam venni, a mosolyába volt valami félelmetes is, és valami azt súgta hogy ez a mosoly amit felém küld, nem olyan jóságos aminek az első látszatra az ember hinné.
- Ki vagy te - kérdeztem
- Felix Green vagyok eggyike a bandám tagjai közül - mondta
- Milyen banda - kérdeztem ismét
- A nevünk szürke sas, nagy ellenségünk a fekete kakas klán - mondta és közben a fogát csikorgatta
A fekete kakas klán, hiszen az Robin klánja, a kezemet a szám elé kaptam, összeált a kép ők azok akik pár hónapja fosztogatják a szegény embereket a nyugati oldalon.
- Ti vagytok azok - mondtam dühhöngve
- Mit képzeltek magatoktól, hogy merészelitek kirabolni a szegény embereket - keltem ki magamból
Erre felnevetett, olyan idegesítő volt ilyenkor, rohadék..
- Jajj hercegnő pedig nem mondanak téged olyan butának - villant meg a szeme
- Nem csak mi raboljuk ki a szegény embereket, a fekete kakas klán is ugyanezt teszi - mondta gúnnyal a hangjában
Nem.. hazudik, Robin nem tenne ilyet, hiszen megigérte
- Hazudsz - kiabáltam rá
- Hercegnő, hercegnő a te szerelmed semmivel sem külömb mint mi, gyilkos és rabló - mondta és a fejét rázta
A szívem megint fájdalommal lett tele, nem tudtam ezt elhinni Robin gyilkos lenne...
Leroskadtam a földre és éreztem hogy a könnyeim elkezdenek hullani.
- Drága hercegnő, annyira sajnálom hogy ezt tőlem kelett megtudnod - mondta sajnálkozva és legugolt elém.
- A te patkány Robinod megölte a bátyám ezért megkell neki fizetnie - mondta és erősen megmarkolta az állam.
- Nem hiszek neked - mondtam és probáltam kiszabadítani magam a fájdalmas szórításából.
- Az engem nem érdekel hercegnő, ha te meghalsz Robin de Noir ugyan azt a fájdalmat fogja érezni amit én - mondta és mégjobban szórított.
Ezzel elengedett és elökött, az állam sajgott a fájdalomtól.
- Kár érted hercegnő, de holnap véget ér az életed - mondta nevetve és ezzel elhagyta a szobát
Lefeküdtem a földre és keservesen sírtam, nem akartam elhinni ami Robinról álít, ez lehetetlen..
Az nem tagadás hogy Robinék régebben loptak de akkor is inkább csak a gazdagoktól akiknek mindenük megvolt.
Úgy akar fájdalmat okozni Robinnak hogy engem megöl, és vajon tudna is neki...
A bácsikámék már biztos észre vették hogy eltüntem, vagyis csak remélni tudtam hogy észre vették.
A probálkozásom hogy kijussak inenn pár órával ezelött feladtam, sehogy sem tudtam kijutni a szobából, bárhogy ütöttem az ajtót, kiabáltam de senki sem halott meg.
Kétszer jártam itt, elösször mikor elszöktem Holdszállásról mert bolondokházának hittem, másodszor pedig Loveday hozott ide, megmutatni hogy itt biztonságban vagyok és bármikor ide jöhetek ha csak egy kis magányra vágyom.
Eredetileg is ide jöttem volna, de hogy Felix hogy talált ide és honann tudott Loveday szállásáról az titok maradt elöttem.
Elkeseredetségemben nem tehettem mást mint tűnödtem, milyen bolond liba voltam már megint, ha nem szöktem volna el most nem lennék ilyen helyzetben és nem akarnának megölni.
De nem tudtam volna elhagyni Holdszállást, hiszen az az otthonom, hogyis kérhették ezt tőlem....
Leültem a földre, felhúztam a térdeimet és Robinra gondoltam, mennyi gondott okoztam már neki és most meg ez az egész hogy Robin ölte meg Felix bátját, nem tudtam neki hinni....nem
Magamra néztem a ruhám pár helyen elszakadt, koszos voltam mindenhol, nem vágytam semmi másra csak hogy vége legyen ennek az egésznek, legyen csak egy rossz rémálom semmi töb.....
Eszembe jutottak apám szavai, hogy miket mondott a hazáról, és ha már a legroszabb helyzetben is vagy sose add fel.
" Ha valami olyanra gondolsz ami az életedbe örömöt és boldogságot hozott, már egyből nem lesz olyan nehéz a szíved "
Így hát előkerestem egy olyan emléket amely a szívemben lesz örökre, az első csókom amit Robintól kaptam...életem első csókja volt, egy olyan csók amit senki más nem tudna már adni csak ő.

" Éreztem a kellemes hideg folyó vizet a lábam alól, egyre beljebb és beljebb mentem míg nem egy kiáltást halottam a hátam mögött.
- Maria azonnal gyere ki a vízből - halottam meg a bácsikám ideges hangját
- Nem - mondtam makacsul
- Áhhh Maria mért vagy mindig olyan gyere...... halottam bácsikám zengő hangját de nem nagyon érdekelt, ilyen melegben érezni akartam a kellemes hideg vízet, amely már a derekamig ért.
- Jólvan Maria, mi hazamegyünk - szólalt meg ismét a bácsikám
Én csak hátraintettem a kezemmel, de nem néztem hátra.
Becsuktam a szemem és élveztem a vizet, még jó hogy az alsó szoknyámat levettem, és nem akadályoz meg benne hogy ússzak.
Éreztem hogy valaki megfogja a derekamat és a vízbe ránt, a nagy meglepődségtől levegőt is alig tudtam venni így köhögve jöttem fel a víz alól és Robin nevető arcával találtam magam szembe.
- Te bolond kakas - mondtam neki felháborodtan és nekiestem
Ő csak nevetve probálta kivédeni az ütéseimet, úgy játszottunk mint ha még mindig gyerekek volnánk, vízesen tapadt a ruhánk a testünkre.
Annyira felvoltam háborodva még mindig hogy meglendítettem a kezem hogy pofon tudjam vágni, de ő erősen elkapta és olyan közel húzott magához hogy az orrunk már összeért.
Éreztem hogy a pír elönti az arcomat, olyan közel volt hozzám, éreztem hogy megint melegem van de nem a naptól hanem Robin közelségétől.
- Engem még egy nő sem ütött meg - mondta sötéten és végig pásztázta a szemét az arcomon
- Pedig már éppen idelye lenne - mondtam és felemeltem a fejem, tűzesen néztem rá és ezt ő is észre vette, még közelebb húzott magához az ajkunk már súrolta egymást.
- Én mondom meg minek van itt az idelye - suttogta az ajkamnak
- És minek - kérdeztem olyan halkan amennyira csak lehetett
Közben végig csókolta az arcom minden eggyes szegletét, olyan finoman érintette a tűzes száját az arcomhoz hogy azt hittem ott égek el.
- Hmmm olyan édes vagy - suttogta
- Robin.....alig tudtam kiejteni a nevét, csukott szemmel engedtem át magamnak a csodás érzést.
Egyre közelített a szája az ajkamhoz, már a sarkát csókolgatta mikor végre rá tapasztotta, olyan érzés volt mintha lebegnél a föld fölött, belekapaszkodtam az ingjébe és szórítottam nehogy kicsússzon a lábam.
Közben mégjobban szétnyitotta az ajkaimat és szomjasan itta őket, mintha csak az élete függene tőle.
Eszméletlen érzés volt, még sosem éreztem ilyet és tudtam hogy többé nem is fogok másnál ilyesmit érezni.
A meleg tenyere végig símitott az egész testemen, végig símitott a mesztelen comjaimon és egyre követelődzött felfelé.
Levegő hiány miatt elengedett a fekete szemei csillogtak, tűzesen néztünk egymásra.
Én még mindig alig tudtam magamról, pirulva vártam a reakcióját de ő nem szólt semmit csak végig simitott csóktól duzzadó ajkaimon.
- Robin....suttogtam
- Csillognak a szemeid a csóktól - mondta most már mosolyogva

Ekkor véget ért az álom és visszatért a kegyetlen valóság, mért vagyok ilyen ostoba....suttogtam magamban.

Erősen szeltem az erdőt, az agyam majd felrobbant az idegeségtől még mindig semmi nyoma Mariának, a szívem tele volt fájdalommal ha baja esik én esküszöm.....
- Robin, Robin - szólitott valaki 
Sam futott felém ideges és kifulladt arcal.
- Mi történt - tettem fel a kérdést
- Megtaláltátok - sürgettem
- Nem, de találtunk valamit - mondta és már futottam is utána
Páran állták körbe a nyomott amit Samék találtak, arébb áltak mikor megláttak
Közelebb mentem és lehajoltam a fekete selyem anyaghoz, a kezemben vettem a szalagot és a homlokomhoz tettem.
- Az rohadt életbe - kiáltottam fel
- Mariát elrabolták - mondta egy irritáló hang
- Na nem mondod, képzeld énis rájöttem - mondtam Dan felé fordulva
- Tennünk kéne valamit - mondta
- Szerinted most mi csinálok okostojás - mondtam sötéten
- Hát nem azt amit kéne - mondta felemelt fejjel
A felgyülemlett érzelmek arra késztettek hogy neki rohanjak de mielött még elértem volna lefogtak.
- Robin, nyugodj meg - szólt Armand
- Megtaláljuk - mondta Augustus
Kiszabadítottam magam és elfordultam, elrabolták és már sejtettem is hogy ki.
- Hadd segítsek Robin - mondtam Armand a hátamnak
- Rendben - mondtam a büszkeségemet félre téve
Lovak zaját halottuk és arra kaptuk a fejünket, apám és Benjamin vágtattak felénk.
Benjamin arcán félelem ült ki, rosszat sejtettem...
- Fiam - szólt apám
- Maria nagyobb bajban vagy mint azt az elején hittük - mondta nekem címezve
- Felix - suttogtam

Kicsit rövid lett bocsi, de csak ennyire volt időm
pussss


By

24 megjegyzés:

  1. Üdv Eperke!
    Huh, nem igen jutok szóhoz, mert annyira jó fejezet lett! Csak Robin mentse meg Mariát... :-D De a románc rész nagyon aranyos volt!
    Várom a folytit!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia Eperkém:)
    Jajj nekem nagyon tetszett ez a rész :D Óóó az a vizes óóhh nagyon édes volt... :D Siess a kövivel:D Puszi(L)

    VálaszTörlés
  3. Szi Eperke! : )
    Váó,ez nagyon jó lett :D a vizes románcos részt nagyon jól fogalmaztad meg. :D Akartam szólni még ez előző fejezeteknél hogy a párbeszéd kicsit gyanús volt mármint na ez a kis gondolat jel nem volt ott (-) de most már látom hogy korrigáltad a hibát :D Nagyon aranyos Robin ahogy aggódik Mariaért.Amúgy szerintem ez egyáltalán nem lett annyira rövid mint a többi. :) Várom a folytatást: ) puszi ^^♥

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jól sikerült ez a fejezet is!! :)
    az a vizes rész nagyon romantikus volt... :D
    Szegény Maria,csak Robin siessen a megmentésével! :)
    Nagyon várom a folytatást!!
    csak így tovább a többivel is,ügyi vagy!! :D
    Viki voltam
    pusszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Ó, nagyon jó volt! :)
    Szegény Maria és Robin.
    Nagyon várom, h most mi lesz. Siess vele! :)
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Eperke!:)
    Jajj de tetszett Maria álma!Elképzeltem magam elé...:D Nagyon várom a kövit!:)
    Puszi(L)

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok csajok:)
    Köszönöm szépen a kedves szavakat =)
    Lady,Regina,Pöti,Szilvi,Viki ♥♥♥♥♥♥♥♥
    Imádlak titeket :)
    Még 5 embernek kell írnia és akkor lesz friss:)
    pussss mindenkinek

    VálaszTörlés
  8. vagyis 4-nek:D Ritával egy időpontban írtunk:D
    Rita ♥♥ köszönöm neked is
    pusss

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nagyon tetszett siess a folytival még írjanak 3-an!!! pux

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Régóta olvasom a sztorit de,ez most nagyon tetszett. Főleg az a rész amikor az első csókról írtál.
    Kinga voltam.

    VálaszTörlés
  11. Szia névtelen író:)
    köszönöm hogy írtál:)
    Pénteken ha meg lesz a 10 hozzászólás :D
    puszi

    VálaszTörlés
  12. Szia Kinga :)
    Örölök, hogy tetszett és hogy írtál :)
    puszi

    VálaszTörlés
  13. Szia Eperke!
    FANTASZTIKUS!
    Remekűl tudsz fogalmazni és a történet is érdekes.
    Kell még ennél tőbb?
    Kriszti :)
    U.i.: Írjon még valaki.
    Mi lenne velünk a történet nélkül? Már érdekel mi lesz benne.

    VálaszTörlés
  14. szia
    fenomenális volt nagyon imádtam kíváncsi vagyok a folytatására és az a vizes pólós jelenet hát lehidaltam
    nagyon tetszik minden írásod
    Betti voltam
    puszi

    VálaszTörlés
  15. szia nagyon jó lett, ügyi vagy. csak így tovább

    VálaszTörlés
  16. Ohhh csajok:) Annyira aranyosak vagytok, úgy meghatódtam:) köszönöm szépen
    ♥♥♥♥♥ Megvan a 10 hozzászólás így lesz pénteken friss:):)
    Köszönöm szépen még 1x
    pussss mindenkinek

    VálaszTörlés
  17. Szia Eperke!
    Nagyon tetszett ez a fejezet, eddig azt hiszem ez a kedvencem. A vizes rész egyszerűen fantasztikus volt!! :) Remélem, hogy Felix hazudott és nem Robin ölte meg a testvérét...
    És tetszett, hogy az egyik De Noir-t Augustusnak nevezted ^^ :D
    puszi: Niki

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm Niki:)
    Örülök hogy tetszett =)
    Csak úgy jött a név :D:D:D ahogy a több is
    puszi

    VálaszTörlés
  19. sziaa Eperke:D
    egyszerűen fantasztikuus:D szinte végig vigyorogtam mikor a románc részt olvastam. tesóm meg is kérdezte mi bajom van xdxd. nagyon várom a frisst:))
    pussz

    VálaszTörlés
  20. Szia sanixy :)
    Örülök, hogy tetszett:D
    Az én tesóm is kérdezte már ezt párszor XD
    Énis várom nálad a folyt.
    pux

    VálaszTörlés
  21. Szia Eperke.
    Én nem szeretem Dant mert miata Robin egy másik lányt fog elvenni Maria helyet.Remélem hogy Robin mégis Mariat foglya elvenni.
    Egyébként csak igy tovább már nagyon várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  22. Eperke, nagyon jó lett ez a fejezet! IS!
    de, kérlek, ne vezesd be ezt a szokást, hogy akkor lesz friss, ha megvan a 10 kommentár, bár szerintem simán össze fog jönni, és szerintem bőőven elégedett lehetsz a kommentárok mennyiségével (vagy, ha a mennyiség Neked nem is tetszik annyira, nézd a tartalmukat: mindenki csak dícsérni és imádni tudja a blogodat/a story-dat)!!

    VálaszTörlés
  23. szia tök jó lett
    lécci az én másik blogomat is nézétek meg
    http://ismerjmegengem.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  24. Szia eperke !!! az elobb katintottam az oldalra és nagyon tetszet :D lécci megmondanád hogy hol tudnám elolvani az elso fejezetol kezdve :) elore is koszonom :D Noémi

    VálaszTörlés