"Ez a legszerelmesebb szív, mely nem tűr karcolást, mely inkább vérzik, mint szeressen mást Maria" Robin

2011. február 25., péntek

Te, én..... mi

"Hűs selymet borít ránk az éj sötétje
titkon, ha jő... ma csókra szomjazom...
Száraz virág illata, s kardamom
árad felénk, míg oldja köntösét le.

Vágytól remegő szívem hajt ölébe;
ezer becéző szóval ajkamon
bíbor, s arany párnákon hallgatom,
forró testtel bűvkört vonva köréje.

Szerelme heve mézes altató,
tikkadt légzése istenek zenéje.
- Már menned kell? - lebben a tüllháló,

s alakját fedi tamariszkusz kékje,
fodrozódik a lótuszvirágos tó,
ahogy úszik; arcán mennyei béke."



Sziasztok :)
Itt vagyok és meghoztam a 22. fejezetet rem örültök :)
Kérlek titeket nézzetek be  két újabb Holdhercegnős blogra
 Forbidden Rose
Lilla
Ezt a részt nektek ajánlom
És a másik kérlek titeket nézzetek be a másik blogomra és ha tetszik írjatok véleményt mert nem tom mit gondoltok, van tíz követőm és abból 2-3 ha írnak
Előre is köszönöm:)
És most gyerünk drágáim olvasni
Millió puszi


22.fejezet




Vasmarokkal szorította a csuklóm az én szemem pedig olyan gyűlölettel volt tele mint még soha, sosem hittem volna hogy valaha valakire majd így fogok nézni.
- Eresszen - suttogtam jég hideg hangon
- Most jól figyelj ide csillagom, azt fogod tenni amit én mondok vagy elveszíted azokat akiket szeretsz
- Ezt a dumát már egyszer halottam valakitől azt hiszi most pont magától fogok megijedni - kérdeztem és gúnyos mosoly jelent meg a szám sarkába
- Jobban tennéd ha félnél - mondta gúnyosan
Erősen kirántottam a kezem a szorításából és ajtóhoz sétáltam
- Olyan kis bolond vagy, de sebaj majd megtudod - mondta nevetve és maga elé nézett
- Az igaz szerelem nem szül gyűlöletet, úgy látszik a magáé nem volt az - mondtam suttogva de ő minden szavamat meghalotta és pillanatok alatt felém fordult
- Mit tudsz te erről - kérdezte hidegen
- Többett mint az hinné - mondtam neki sajnálkozóan és hangosan becsaptam magam mögött az ajtót

Gyorsan és sietve vágtattam a de Noir várba, mindent félre lökve jöttem el Holdszállásról és csak Didweednek szóltam oda sietve hogy ma már ne számítsanak rám
Fort bennem a düh azt hittem hogy Felix halálával végre egyenesbe jöttek a dolgok de most megjelent Annabella és tönkre akarja tenni az életem....vagyis nem csak az enyémet
Mikor leszáltam a lóról eszembe jutott Loveday hiszen ő gyermeket vár én meg csak úgy ott hagytam.....hirtelen bűntudatot éreztem hogy csak úgy ott hagytam mindent és eljöttem
Ebben a pillanatban tudatosult bennem hogy ők a mindeneim és nem tudnék nélkülük élni....
- Miss Merryweather - szólt valaki
Megfordultam és egy szolgálóval találtam magam szembe, kicsike és harmincas éveimben járó férfi volt
- Öhh elénézést, Robinhoz jöttem - adtam át a lovam egy fiúnak
- Erre tessék - hajolt meg és bevezetett a várba
Ahogy végig mentünk a vár falai mellett melegség töltött el......én ide tartozom Robinhoz
A testem a szívem és a lelkem örökkön örökké az övé - mosolyogtam magamba
A kicsike férfi egy koszos fa ajtóhoz vezetett, kérdően ránéztem
- Tessék csak - nyitotta ki elöttem az ajtót és mire feleszméltem volna már beis csukta
Egy kicsike de mégis tágas és meleg helyiségbe léptem be, két oldalon poros könyvek sorakoztak amiket már elég régóta nem nyithatta ki senkisem
Alig pár gyertya égett amik egy kis asztalt világítottak meg a fényükkel, nem láttam senkitsem
Vajon mért idevezetett mikor Robin itt sincs.......
Közelebb léptem a kis asztalhoz és megéritettem a poros könyveket, hirtelen úgy éreztem valaki figyel így hátrafordultam
Robin egy sötét sarokban állt és engem pásztázott a sötét tekintetével....
- Mit keresel itt ilyen későn Maria - kérdezte
Éreztem a torkomba dobogó szívemet
- Hozzád jöttem, talán baj - mondtam kissé rekedten hangon, megkerültem az asztalt és leültem a székre
- Kicsit késő van már hogy ilyenkor látogass meg- kérdezte és kilépett a sötét sarokból
Végig pásztáztam a szemeimet rajta, fehér ing volt rajta amin a felső gombok nem voltak begombolva.....
Finoman kilehetett venni hogy az ing alatt egy erős és izmos test lakozik, közben lejjebb haladtam... fekete nadrág és bőr csizma volt rajta
- Mi bajod van - kérdeztem felemelt fejjel
- Otthon tudják hogy eljöttél - közelebb jött és ráült az asztalra
- Nem kell róla beszámolnom senkinek sem hogy hova megyek - mondtam és feltettem a lábamat az asztalra
Robin erre végig mért és felhúzta a szemöldökét.....mivel a lovagló ruhámban voltam jobban kivehetőek voltak a testem eggyes részei
- Tévedsz hercegnő - suttogot és sötéten rám nézett
- Azt mondod - húztam mosolyra a számat
- Menj haza - mondta higgadtam és az eggyik polchoz lépett
Nem akartam hinni a fülemnek......
- Micsoda - ugrottam fel hirtelen és hamar elébe kerültem
- Halottad amit mondtam, menj
Nem fordult felém csak a kezében tartott könyvet olvasta, én pedig csak álltam egyhelyben...
- Menj a fenébe - mondtam idegesen és kivertem a kezéből a könyvet
Elakartam indulni de egy erős kar vissza rántott
- Eressz - suttogtam és ki akartam rángatni a kezem a szorításából
- Mi ütött beléd mond, a szemedben gyűlölet lángja készül feltörni
- Semmi közöd hozzá és most eressz, jobb lett volna ha otthon maradok és közelebb kerülök Annabella fiához - ejtettem ki a számon és egyből meg is bántam
Robin szeme szikrákat szórt és már csak a hátamnak csapodó falat éreztem
- Megne probáld - suttogta a fülembe és megmarkolta a fenekemet és vészesen közel húzott magához
- Mért mi lessz - játszottam a tűzzel, de élveztem a szemében látszodó féltékenységet
- Maria - szólt nyomatékosan és betapasztotta az ajkaimat a szájával
Szenvedélyesen csókoltuk egymást és egyből elöntött minket a jól megszokott forróság
Robin ott érintett ahol csak tudott, erősen símitott végig a testemen és minden eggyes résznél sóhajok törtek fel bennem....erre vágytam
Hirtelen már nem éreztem a lábam alatt a talajt mert Robin felemelt és az asztalra ültetett minden könyvet lesodorva onann
Sietve téptem le róla az inget hogy végre végig simítsak a testén.....ő sem vacilált sokat, hamar levette rólam a felső anyagot és elkezdte forró csókokkal beteríteni a mellemet
- Robin.... - nyögtem fel
Mesztelen testünk forrón tapadt egymáshoz és már csak arra vágytam hogy Robint magamban érezhessem...
De csak húzta az időt hogy még jobban felizguljunk mindketten és csodálatos legyen a beteljesülés pillanata
Mikor a legérzékenyebb pontom ért kéjesen felnyögtem és hátra vetettem a fejemet....felnézett és pár másodpercig izzó tekintettel néztük egymást
Aztán erősen belém hatolt és éreztem az egész testemben átjáró bizsergést....alig tudtam féken tartani magam a körmeim végig szánták a hátát miközben egyre jobban gyorsított a tempón
Néhány hangos sóhajaimat csókokkal némította le....hiszen bárki bejöhetett volna és ilyen helyzetben itt találni minket miközben szenvedélyesen szeretkezünk....
Egyszerre értünk fel a csúcsra és hangos szavak hagyták el az ajkunkat, rádöltem a melkasára és probáltam visszatérni, még mindig az elöbbiek hatása alatt voltam
Robin elszakadt tőlem és felvette a földön heverő ingjét és finoman rám adta, aztán hirtelen a karjaiba kapott és a szobájába vitt
Ottsem hanyagoltuk el egymást, és folytattuk egymás kényesztetését...
- Azért mégis csak jobb hogy itt maradtam nem - kérdeztem vigyorogva miközben Robin hátának dőlve feküdtem
- Hát, nem is tudom - nevetett fel
- Mivan - fordultam meg és elkezdtem ütögetni a mellkasát
Erre ő csak nevetett és a nyenge kis ütéseimet egy kézzel kivédte
- Imádom mikor ilyen kis harcias vagy - símitott végig a hajamon
- Hmmm - csókolta végig a nyakamat
- Gyere - suttogta, megemelt és magába ültetett mire felnyögtem
 Szeretlek Robin de Noir..........
 Szeretlek Maria Merryweather   - Suttogtuk mindketten magunkban egymást tudta nélkül

Kicsit rövid lett bocsi


By



20 megjegyzés:

  1. Szia Eperkém :D Huha ez ismét sok lett nekem :$ Huhaa ez aztán jó kis forró rész lett :D Ezek aztán tényleg szeretik egymást :D Nagyon tetszett ez a rész :D Várom az újat :) Puszi(LLL) Regid ^^

    VálaszTörlés
  2. Szia Eperke!
    Azta, nagyon jó rész lett! Megérdemli a 18-as karikát, de sebaj... :-D
    Annabellát már utálom, egyre jobban.
    Robin és Maria viszont szépen összegabalyodnak.
    Várom a kövit!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Huhh,de utáálom ezt az Annabellát!!
    De ami megint történt Robin és Maria között,az nem semmi,megérdemli a 18-as karikát!! :D
    Nagyon tetszett ez a rész is!! :)
    Várom már a következőt,siess vele!!
    Viki voltam
    puszii

    VálaszTörlés
  4. Szia Eperkém
    Hát nem tudom szavakba önteni milyen jó volt. Ezt az Annabellát legszívesebben felpofoznám mit képzel ez a nő magáról, menjen vissza oda ahonnan jött.
    Maria és Robin közt történt az nagyon jó volt de kíváncsi vagyok nem esett-e teherbe a Maria hiszen már kétszer lefeküdtek.
    Nagyon jó volt. Várom a folytatást, siess vele
    puszillak....

    VálaszTörlés
  5. Szia Eperke!
    Nagyon jó lett!!!
    Remélem, nem fog bekavarni még jobban az a gonosz szipirtyó, de úgy látom, akármire is készülne, Robin és Maria nem igazán hagynák...
    Puszi
    Lizike

    VálaszTörlés
  6. szia eperke ez a gonosz szipirtyó. de robin és maria nem hagyák magukat .váronm a ffolyit puxi orajk

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Húzhat vissza az a banya, de gyorsan, ne kavarjon itt nekem...
    Imádom az ilyen forró részeket, te ebben profi vagy... (: Csak így tovább!
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia te drága! <3 (:
    Hát nem is tudom, hogy megtudnám-e szebben fogalmazni azt, amit a múltkor leírtam Annabellával kapcsolatban. XD Megpróbálnám, de most inkább kíméllek vele, majd a következő fejezetnél leírom kommentbe! Vagy majd még ennek a végére. ;) ;D
    És akkor most térjünk át Robinékra :D
    Kíváncsi lettem volna arra, hogy mi lett volna, ha valaki rájuk nyitnak.
    Marikának lesz babucikája? XD Na jó, azért nem vagyok ilyen.. XD
    Szóval lesz valami, vagy nem? És mit akar mondani azzal az a "felmosófejű pokolbugyrait megjárt, jéggé dermesztett rühes boszorkány", hogy Maria elveszíti azokat akiket szeret?
    (az ott a saját gondolatom, és azért van idézőjelben, mert a fejemből idéztem XD)

    ÁÁáá rájöttem! XD Most szabadult a pszichiátriai börtönből, mert szegény teljesen elme-roggyant lett, amiért anno nem őt választotta Benjamin testvére! A börtönrésze pedig azért mert szerintem ő ölte meg Maria szüleit!!

    De emberek, ez az én gondolatom, és túl sok kókuszgolyóféleséget ettem; szóval ne higgyetek nekem! XD

    Simán elképzelem Anabellát, ahogy fogja a véres kést és... öhm.. inkább hagyjuk, a lényeg, hogy szerintem egy elvetemül perszóna, aki nem olyan rég szabadult a gyogyóból! XP

    Na, Drágám, ennyi hülyeséget még biztosan nem írt senki neked, szóval most hagyom, hogy megemészd, de aztán feltétlenül hoz a következő fejezetet!! =D
    ♥imádlak♥ölellek♥puszillak♥szeretlek♥
    XoXo
    Devonne Crescent

    Ui.: Legyen már valami Ericről is, léccii *hatalmas-kölyökkutyaszemekkel-néz-hátha-meghatja-a-történet-íróját*
    Meg arról a másik lányról, akit magával hozott az elmebetegSÖTÉTteremtmény, akit mostantól nem nevezek nevén! :P XD

    VálaszTörlés
  9. TE JÓ ISTEN! Ennyit még életemben nem írtam kommentbe o.O
    Na most már tényleg megyek! :D
    ÉS megjegyezném! MOST A 8. KOMMENTELŐ VOLTAM! Haladok előre ;D
    Szia, jó éjszakát! :D

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok:)
    Köszönöm (L) Imádlak titeket, én minden nap kapok ajándékot tőletek, hogy itt vagytok:)
    Millió puszi nektek (L)
    Devonne annyira bele loptad magadat a szívembe hogy azt valami hihetetlen:D:D (L) köcce

    VálaszTörlés
  11. Szia Eperke!
    köszi az ajánlást
    ismét nagyon jó fejit írtál:)
    ez az Annabella egy pszichopata, mehetne elmegyógyintézetbe.
    és Robin még el akarta küldeni Mariat...jó, hogy nem hagyta magát
    Puszi

    VálaszTörlés
  12. Szia Drága!:)
    Jajj...nagyon forró lett :D:D
    Imádom ezt a fejit,de valamit nem értek...
    HOGY TUDSZ ILYEN JÓKAT ÍRNI???!!!!!:D(L)
    Izgatottan várom a kövit :D
    Pussz(L)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    HÚHA!!!!!!!!!!
    Ez nagyon nagyon forró!!!
    De nagyon tetszett! :)
    Izgalmas volt.
    Várom a kövit! :)
    Puszi! :)
    Szilvi voltam :D

    VálaszTörlés
  14. Szia Eperke!
    Ne haragudj hogy csak most írok van egy kis zűrzavar körülöttem úgyhogy csak most tudtam elolvasni..
    Hűűhaa!! Nagyon forró lett :$$ Ügyes vagy :DD
    Robin a végén aranyos volt (:
    Várom a kövit!!
    Puszi(L)
    Niki

    VálaszTörlés
  15. Szia Eperke!!
    2 napja olvasom a blogodat , de azóta le se szálltam a gépről....
    Ez a legjobb blog amit valaha olvastam :D
    Forró kis jelenet lett!!Várom a kövi!!
    Puszi: Sziszko

    Ui:a leánykérés ne legyen szokványos!!! :DDDDD
    Így tovább!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jó. Ez az oldal volt a második amire rá bukkantam. rengetegszer vissza jöttem mert irtó jó az írásaid. Remélem hamar jön a kövi fejezet. Meg tennéd, hogy megnézed az oldalamat. Kérlek.
    a címe:
    http://www.holdfolde.eoldal.hu/

    VálaszTörlés
  17. Szia Eperke!
    Nemrég találtam rá a blogodra és huh,le sem vettem a szememet a fejezeteidről.Imádom! Most őszintén,hogy írhatsz ennyi csavart egy történetbe? Az eggyik fejezeted a béke hona,a másik meg...nem tudom h.érted -e,de olyan,hogy arra készülök ,h. majd az egyik sorodban olvasok egy ilyet:-...és akkor Annabella előrántotta tőrét és utált rokonába mélyesztette...
    Teljes egészében eggyetértek a többiekkel!Melyik gyogyiból szöktették meg Annabellát?
    Ahogy látom nem fukarkodtam a betüimmel,csak pazarlom a helyed! Csak így tovább,szerintem nagyon jól írsz!
    U.i.:Elkezdtem én is egy blogot,megtennéd ,h. megnéznéd? Kiváncsi vagyok a véleményedre! Elérh.:http://darknessoftheforest.blogspot.com
    U.I.2:Benne vagy egy linkcserében?

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jó a fejid, mint mindig :D Nyitottunk egy új közös blogot ^^ Ha van kedved benéznél? És esetleg lennél követő? ^^ Még nincs fent az előszó, de ezen a héten fent lesz ^^ Előre is köszönjük^^ Puszi!

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    Naggggyon jól írsz! Alig várom az új fejezetet.
    Remélem nemsokára fent lesz.

    Puszi

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Nagyon jó a blogod,imádom,de mikor lesz fent az új feji? :) már nagyon várom. Puszi :)

    VálaszTörlés