"Ez a legszerelmesebb szív, mely nem tűr karcolást, mely inkább vérzik, mint szeressen mást Maria" Robin

2011. február 10., csütörtök

Hibáztam...

"És emlékszel, ugye, a lányra,
Aki oly sokáig várta,
Hogy beleszeressen végre valaki?
S hogy a valaki Te lettél,
Arról nem is igen tehettél,
De azért nem kellett neked kétszer mondani."


Sziasztok :)

És...................megérkezett :D:D Végre olvashatjátok a 19. fejezet, aminek biztos  nagyon örültök /remélem/
Ezt a fejit Devonne Crescent ajánlanám aki a szívemben már az elsők között van, ha hozzászólásoknál nem is :D és mindeggy ki hányadikként ír nekem mindenki az első helyen áll.:)
Puszi mindenkinek
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Másik blogom
http://eperke-bluerose.blogspot.com/







19. fejezet

Maria szemszöge:
Feldúltan léptem ki a várból, nem tudtam elhinni ezt az egészet mindig is sejtettem persze hogy véglegesen sosem hagytak fel a rablással és a fosztogatással, de így hogy szembesültem is vele....
Észre vettem, hogy Loveday és az apja mosolyogva beszélgetnek, biztos elmondta neki hogy gyermeket vár.
Erre kissé lenyugodtam de mikor szembe találtam magam Armandal egyből vissza tért az idegesség
- Áhh Maria, már mentek is - kérdezte
- Amint látod - feleltem kissé erőszakosan
Erre felhúzta a szemöldökét, még sosem halott így beszélni
- Mi bajod - kérdezte kiváncsian
- Semmi, mi bajom lenne - fújtam hosszan ki a levegőt
- Hát nem úgy nézel ki - vakarta meg a fejét
Loveday észre vett és felém intett, végre megyünk..
- És Robin - nézett körbe
- Mit tudom én, kit érdekel az a bolond kakas - mondtam felemelt fejjel és hercegnő módjára távoztam
- Ezek a nők, minden nap egyre flúgosabbak - halottam még távolról Armand szavait
Persze, mert ti férfiak épeszüek vagytok mindig mi..ráztam a fejem
- Indulhatunk kedveském - kérdezte Loveday
- Minél elöbb annál jobb - mondtam és minden féle segitség nélkül felszáltam a lóra
Erre Loveday és Cour De Noir csak bambán néztek, de e
- Hát rendben leányom, akkor egy hét múlva várlak titeket a lakomára - mondta kedvesen Cour De Noir
- Persze apám, itt leszünk - szólt Loveday és felszált ő is a lóra
- Hercegnő, örülök hogy épségben meglett - szólt felém Loveday apja
Nem volt szívem hálátlanul válaszolni neki hiszen sokat tett az előkerítésem érdekében és Loveday elmondása alapján aggódott is értem
- Köszönöm uram - bólintottam közben és Lovedayal eggyütt elvágtattunk a fenyvesbe
Lassú léptekkel haladtunk Holdszállás felé, én csak néztem ki a fejemből és közben vészesen katogott az agyam.
- Mi baj Maria, olyan feldúltnak látszol - jegyezte meg Loveday
- Ma mindenki ezt kérdezi - húztam el a számat
- Gondolom nem ok nélkül - nézett rám komolyan
Erre elfordítottam a fejem és a fenyvesbe meredtem
- Maria, nem mindig az a igazság amit te elképzelsz - oktatott ki
Ez mintha ki zökkentett volna valahonnan...
- Nem tudom mi van velem - ismertem be
- Maria, te most komolyan eltudod képzelni Robinról hogy szegényeket rabol ki - kérdezte
- Honnan.....
- Az most nem fontos, kérlek nézz magadba és gondolkodj el vajon tényleg igazad van - mondta őszintén
Nézzek magamba és gondolkodjak el, mért van az hogy Lovedaynak mindig igaza van....
Lehet hogy megint hibát követtem el....és nem is akármilyet.

Robin szemszöge:
Meleg nyári nap volt, ilyenkor volt a legjobb vadászni, hiszen nyüzsögtek az állatok az erdőben.
Két nap telt el azóta hogy Mariát láttam, feldúltan és kipirult arccal távozott a kastélyból, és mi tagadás ilyenkor volt a legszebb, de még a szépsége sem felejthette el velem azt amit a fejemhez vágott.
Mélyen és erősen fájtak a szavai, nem hittem volna hogy képes azt hinni hogy.....
- Végre, elvitték a szemetet - nevetett fel mögöttem Armand
- Hmmm, idelye volt már - adtam igazat neki
- Felix is azt érdemelte amit kapott - mondta és elkezdte hegyezni a kését
Felix...az a szemét még a halálnál is rosszabbat érdemelt volna
- Ezek a vadak még a hétvégi lakomára is elégek lesznek - dörzsölte meg a kezét Alex
- Így van, megyünk is Robin vagy még ejtsünk pár fácánt - kérdezték
Valahogy nem nagyon esett le mit is mondanak körülöttem
- Hahó Robin halassz - lengette meg elöttem a kezét Armand
- Mivan - kaptam fel a fejem
- Hehe már megint a hercegnőn jár az eszed - tette a válamra a kezét
- Nem, inkább mennyünk mer már éhes vagyok- adtam ki a parancsot
- Nem biztos hogy a kajára - viccelődött Alex és elkezdtek nevetni
Erre csak megforgattam a szemem...

Maria szemszöge:
Már egy hét telt azóta hogy utoljára láttam Robint...és mi tagadás nagy bűntudat gyötört, valahogy kezdem magam úgy érezni mint egy bolond fruska aki mindenkibe beleköt.
Hosszú és meleg éjszaka volt, ami már az utólsó napjait járja hiszen hamarosan már jönnek a hosszú és kemény téli napok.
Amit ha így folytatok egyedül és magányosan fogok eltölteni, annyira vágytam Robin érintéseire és csókjaira hogy azt elmondani nem lehet..
- Hogy lehettem ilyen ostoba - kiáltottam fel hangosan és a párnámat a falnak dobtam
Ezzel az egésszel lehet csak azt értem el, hogy Natalia karjaiba köt ki..
" Netán nem találná meg nálad a boldogságot, bármikor szívesen fogadom az ágyamban "
Ez járt egész nap a fejembe, amiket Natalia mondott olyan volt mint tőr a szívemben.
Fogalmamsem volt hogyan hozhatnám jóvá a dolgokat, az egy hét alatt rájöttem hogy Robin sosem tenne ilyet, nem csak miattam nem hanem saját maga miatt sem
Rá néztem az órára...nyolc óra van, Loveday és a bácsikám már egy órája elmentek és ahogy ismerem a bácsikámat csak akkor tér haza ha össze kaptak Cour De Noiral.
Mért nem mentem velük?....féltem Robin szemébe nézni és persze attól is hogy esetleg Natalia karjaiba találom.
Unalmamban úgy döntöttem le megyek a könyvtárba és olvasok egy kicsit..biztos mindenki már eltette magát holnapra Miss Heliotropéval az élen.
Mosolyogva vettem le a polcról egy könyvet, amiben nevek álltak.
Loveday és a bácsikám még nem tudják mi legyen a kicsi neve..így talán tudok neki találni valami érdekes és egyben csodás nevet.
A bácsikám mióta megtudta hogy Loveday gyermeket vár olyan boldogság töltötte el, hogy az valami hihetetlen.
Nevek a világban
Lánynevek:Sora,Lady,Nana,Annabella,Inna,Lilian,Amy.....
Fiúnevek:Scott,Sky,Bertalan,Olyimpos....
700 név...
Úristen, mire ezt mind elolvasom... - képedtem el
Már csak azt kéne tudni fiú lesz e vagy kislány,személyem szerint mindkettőnek örölnék
Nem tudom mennyi idő telhetett el, de hirtelen a szél áramlata csapott meg...
Eddig is nyitva volt az ablak - tűnödtem magamba
Felálta és odamentem az ablakhoz becsukni, kiváncsiságból ki is néztem de csak a fényes Hold világított a sötétben.
Mire visszanéztem már nem voltam egyedül....a nagy meglepődségtől felsikítottam és a szám elé kaptam a kezem.
Egy tanácstalan fekete szempárral találtam magam szembe ami úgy csillogott a gyertya fényében mint az égi csillagok.
- Mit keresel itt - kérdeztem suttogva és még mindig a szám elött tartottam a kezeimet
- Ezt tőled is kérdezhetném - villantott rám és oda ment az asztalon heverő könyvhöz
- Nevek a világban - olvasta fel hangosan a címet
- Ilyenekkel töltöd az idődet mikor helyette a várba volna a helyed
- Nincs ott keresni valóm - hajtottam le a fejem
- Megint tévedsz - mondta sötéten és leült a fotelbe
Nem bírtam megszólalni, talán a hiánya miatt....
- Észhez tértél végre, vagy haggyak még egy kis időt - mondta össze kulcsolt kézzel
- Sajnálom Robin....
- Én hibáztam - néztem fel rá könnyes szemekkel
Csak a halk sírásom volt észlelhető ebben a meleg éjszakában
- Gyere ide hercegnőm - suttogta és közben kinyújtotta a kezét
Hercegnőm......pár másodpercig még álltam egy helyben aztán oda sétáltam a fotelben ülő férfihoz
A kezemet belecsúsztattam az ő erős és meleg tenyerébe és már csak azt éreztem hogy az ölében ülök és az ajkunk súrolják egymást
- Love is brightest in the dark - suttogta a fülembe
Én csak reszkettem a karjaiba és vártam arra hogy megcsókoljon, de nem tette...
Ezért minden bátorságomat össze szedve rányomtam az ajkaimat az övére
Elösször hagyta hogy puhán kostolgassam a száját de aztán jó szorosan magához szórított én pedig kézségesen utatt engettem a nyelvének is....

By


16 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt, ez a rész, imádtam!!! Én csak nemrég láttam a filmet, de annyira megtetszett, hogy következő nap megint megnéztem ( pedig már 15 vagyok...)!!! Utána meg ráakadtam a blogodra, és úgy gondolom, hogy nagyon jó folytatása a történetnek!!! Csak így tovább! Lizike

    VálaszTörlés
  2. Szia Eperke!
    Nagyon jó fejezet lett! Tetszett, ahogy Maria nézegette a neveket...:-D Összességében az egész feji tetszik! :-D
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Eperkém:) Nagyon jó kis rész lett :) Ügyesen összehoztad ezt is :) A vége huhh nagyon forró lett XD Nagyon élveztem :P Várom az újat :D Puszii(L)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó lett! :)
    Annyira jó volt. :)
    Nagyon várom a kövit. :)
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  5. szia
    egyszerűen imádtam nagyon tetszett siess a folytatással puszi
    Betti voltam

    VálaszTörlés
  6. csajok!
    Rátaláltam egy új holdhercegnős blogra mivel még csak egy fejezet van fent sztem nagyon jó olvassátok el megadom a címet.
    mariana-thesecretofmoonacre.blogspot.com
    lécci olvassátok el nekem nagyon tetszett de nem tudom ki írta az a baj
    Betti voltam puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Ez eszméletlen jó fejezet volt!!
    Nagyon várom már a kövit,siess vele!! :D
    Csak így tovább! :)
    Viki voltam
    puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia Epekréééééém!
    Jajj Isteni feji lett!Imádom :D
    Siess az újjal :D
    Pusziiiii(L)

    VálaszTörlés
  9. Te Te Te Te.. :D Imádlak! <3♥<3♥<3♥<3♥
    és ezt nem mondom sok embernek!
    Amúgy szia! :D ♥
    Nagyon szépen köszönöm, amit az előzőfejezethez írtál és azt is köszönöm, hogy nekem küldted ezt a fejit! <3 Nem tudod elhinni, hogy mennyire örülök, mikor nekem küldöd a fejezetet, az egyszerűen leírhatatlan! ;) (=

    és akkor most már pár szó a fejezetről is :D
    nagyonnagyontetszett! (ismét =D)
    és és és.. végre kibékültek! ^^ és és és.. már megint nem tudom, hogy Robin hogyan döntött :\ :D :D
    de jaj! :D mikor lesz már a következő rész? :D
    ÉS most csak 5 órát maradtam el! ;D
    Na de most már mennem kell.

    Most írjam, hogy Niki voltam? Á inkább nem.

    Nagyon sok mindent köszönhetek neked, bár még csak most találtam rád, illetve a történetedre, de te is a szívembe zártad magad! <3<3 ♥NagyonImádlak!♥
    Puszillak!
    XoXo

    VálaszTörlés
  10. XD írtam neked egy oldalt :D remélem, azért nem haragszol! :D
    ^_^
    és mostmár tényleg megyek XD
    ♥_XoXo_♥

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!!!!:):)
    Köszönöm szépen:) Olyan aranyosak vagytok hogy azt elmondani nem lehet ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Áfonyám,Regim,Lizike,Lady,Betti,Szilvi,Viki, Devonne :):)
    pux mindenkinek

    VálaszTörlés
  12. Devonne:D:D:D Örülök, hogy a szívedbe zártál :)
    Elképesztő vagy:D:D
    Olyan aranyosakat írsz hogy az valami elképesztő :):)
    Nagyon jól esnek a szavaid, hiszen te már annyit blog tulajdonosa vagy....hogy szinte profi vagy
    Puxxxxxx ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  13. Eperke <3<3<3
    ^_^
    Köszönöm szépen!! =)(=
    Profi az mondjuk nem vagyok, csak nagyon sok a fantáziám :D
    De mindig a Profiban vásárolok, szóval valahogy Profi vagyok! :P XD bocsi, csak már késő van, legalábbis nekem :D
    és köszi, hogy követed a legújabb blogom, ahol valószínűleg egyszer csak lesz egy történet.. :D

    és és és.. tudod mit? majd leírom a következő fejihez! :D :P
    Na, jó éjszakát, szija és puszillak!

    VálaszTörlés
  14. Szia! Love is brightest in the dark megjegyzem helyesen: The love is the brightest in the dark. Mert magyarul is furcsán hangzana: Szerelem legfényesebb a sötétben. Sokkal inkább a szerelem a legfényesebb a sötétben. :D Nagyon jól írsz és a történet is jó csak legyél precízebb. ;-)

    VálaszTörlés
  15. Ááá szia Eperkee!!!
    jaj nagyon jó volt, sajnos csak most tudtam elolvasni, de így még jobban tetszett!!! :D
    siess az újjal! puszi(LLL)

    VálaszTörlés
  16. Szia eperke... ha jól vettem ki ez a neved. Nagyon jól írsz nem rég találtam rá az oldaladra és be valóm már rég holdhercegnő fan vagyok de amikor elkezdtem ez után kutatni egyetlen egy oldal sem volt vele kapcsolatban. De!Nem rég megkaptam a holdhercegnőt filmben. És a könyvet a neten letöltettem. Irtó jó a könyv... na de mindegy. Az írásod fanatasztíkus a gyomrom görcsbe rándul annyira érdekes. Még nem vagyok olyan nagy Holdhercegnő "tudos" de minden megteszek az ügy érdekében. és igy tovább alig várom a többit. By Yurima.

    VálaszTörlés