"Ez a legszerelmesebb szív, mely nem tűr karcolást, mely inkább vérzik, mint szeressen mást Maria" Robin

2011. február 13., vasárnap

Beteljesült szerelem.....


"Néha az ember azt hiszi, hogy jön majd valaki, aki magával hoz egy másik világot. Aztán rájössz hogy ő is ezen a Földön él... Pedig pont ez a lényeg! Hogy jöjjön valaki, aki ezen a Földön él... És hozzon el egy világot... De ne egy másikat, hanem ezt. A miénket... Csak kicsit másképp... Jöjjön valaki, akivel máshogy látod a világot. Akivel máshogy éled meg a mindennapokat. Akivel szebbek lesznek az álmos reggelek. És még szebbek az éjszakák. Akivel a percek óráknak tűnnek, az órák pedig perceknek. Aki ott tud hagyni a szívedben valamit, ami akkor is segít szebbé alakítani a valóságot, ha ő nincs melletted..."



Sziasztok :)

Meghoztam a 20. fejezet....elsem hiszem:D:D Már 20.fejezet megírtam, olyan büszke vagyok magamra XD  
Na de nem tartalak fel titeket :)
Szeretném ha megismernétek Mariana blogját, aki egy nagyon szép Holdhercegnős történetet kezdett el írni :)
"Szerelmi történet" címmel
Kérlek titeket olvassátok el, mert megéri ;)
Ezt a részt neki is szeretném ajánlani, hogy sok-sok új fejivel gazdagítson minket :)
Még mindig itt vagytok!!!!:D  
Come on olvasni
Pux mindenkinek
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥








20.fejezet


Vigyázat ;)




Olyan jó volt Robin testéhez simulni, még ezen a forró napon is. Nem érdekelt már semmi más a világon csak is ő....akit mindennél jobban szeretek.
Ott ültem az ölébe és a fejemet a mellkasára hajtottam ő pedig csak a hajamat simogatta
Tudtam hogy a szíve mélyén megbocsáltott azért amit mondtam és tettem, elmondása alapján nem tud rám sokáig haragudni
- Halottam Loveday gyermekáldásáról - szólalt meg kedves hangon
- Ohh igen - néztem fel rá és elmosolyodtam
- Ugye te is örülsz - kérdeztem izgatottan
- Persze, de az enyémnek jobban fogok - mondta nevetve
Erre a szívem megált egy pillanatra, jól halottam amit az elöbb mondott....
- Na ne nézz már ilyen meglepetten - símitott végig az arcomon
- Nem gondoltam volna hogy te.... - hebegtem-habogtam össze vissza
- Hehe, minden férfi vár arra az örökösre aki meg örökli tőle a fenyvest- mondta szikrázó mosollyal
- És....- kezdtem volna bele de megcsókolt és felálított
Persze, hogy most is kihúzza magát a kérdéseim elöl
- Most pedig gyerünk - mondta és megfogta a kezem
- Hova - kérdeztem kiváncsian
- Majd meglátod - mondta
- Robin..mond már el - nyafogtam miközben kiléptünk az ajtón
- Megigérem hogy ez lesz életed legcsodálatosabb éjszakája - suttogta a fülembe
Megremegett a testem, és hagytam hogy felültessen maga elé a lóra
- Ahoz képest hogy meleg van, te remegsz - jegyezte meg és közben szorosan átfogott hogy le ne essek
- Ez mind a te hibád - csúszott ki a számon
- Tényleg - hajolt a fülemhez és bele suttogot
- Na megyünk már, és különben is úgy fogsz mintha életemben elösször ülnék lovon - mondtam zavaromba és probáltam nem közel kerülni az arcához
- Imádom mikor elpirulsz és különben is ma még szükségem lesz rád - fordította maga felé az arcomat
Égett mindkettőnk pillantása, az a sok szevedély ami már régóta körül vesz minket kezd kitörni....
- Robin - suttogtam és a pillantásom a szája és a szemei között vándorolt
Egy zaj zavart meg mindket amely a sűrű erdőből jött, Robin azonnal arébb kapta a fejét
Egy férfi lépett ki a fák közül, Ren...ismertem fel
- Robin hát végre megtaláltalak - csapta össze a kezét 
- Hercegnő - hajolt meg én pedig csak bólintottam
- Mi a baj öreg - kérdezte Robin és szorosan megfogta a nyerget
- Semmi ne agódj, csak nagyon hiányolunk a mulatságról, különösen a nővéred - mondta és közelebb lépett hozzánk
- Áhh persze - forgatta meg viccesen a szemét
Erre mindketten felnevettünk
- Éppen oda készültünk a hercegnővel - nézett rám sötéten
- Áhhh, már azt hittem megszökteted....jah az majd csak a..... kezdett volna bele, de Robin leálította
- Ren - szólt nyomatékosan
Én nem érettem ebböl semmit, mikor akar majd megszöktetni...
- Mért mondod ezt Ren - kérdeztem kiváncsian
- Én.....nézett várakozóan Robinra-re
- Ne kiváncsiskodj, mert hamar megörekszel - oktatott ki
Na attól félek én igazán, húztam el a számat és megsértődve elfordultam tőlük
Bár mivel a lovon ültem elég nehéz volt...
- Ott találkozunk Ren - köszönt el tőle és már vágtattunk is a vár felé, amit annyira titkolt előlem..
Egész úton keresztül nem szóltam hozzá, megvoltam sértődve hiszen bármit kérdezek tőle nem válaszol rá soha....de úgy látszott őt nem érdekli
Hamarosan megláttam a vár fényeit amellyek csillogtak az éjszakában
Megérkeztünk.....
- Most olyan vagy mint mikor elösször megismertelek - mondta és leszált a lórol
- Hmmm - húzodtam el tőle és leakartam szállni egy magam a lóról
De erre megfogta a combomat és lejebb húzott mikor már eltudta érni a derekamat lehúzott maga elé
- Mint egy városi liba - mondta nevetve
- Felfújt hólyag - duzzogtam
Adott egy gyors csókott az számra és elindultunk befele a várba, közben pedig vasmarokkal fogta a kezem
A terem tele vol vendégekkel, legtöbbje ide tartozott a várba de felismertem pár falubelit is.
Mindenki jól érezte magát és önfeledten szórakoztak, vajon Lovedayék hol lehetnek....töprengtem magamba
- Megjött a kakas - kiáltotta valaki mikor beléptünk a terembe
- És nem egyedül- kiáltott fel még valaki
De ezt a hangot megismertem....Armand közeledett felénk
- Öregem - ölelte meg Robint
- Hercegnő - hajolt meg elöttem és kezet csókolt
Ezen mosolyognom kelett, Armand mindig is ilyen volt...részben hasonlított Robinra, talán ezért is a legjobb barátok.
- Armand, hát Linát hol hagytad  - kérdeztem tőle mosolyogva
- Linát...hát, valahol itt van - húzta meg az ingjét
- Mi az hogy itt van valahol - lépett oda hozzánk Lina és meghúzta Armand fülét
- Drága Maria - öleltük meg egymást Linával
- Áhhh hát itt vagy - ölelte át Armand
- Örülök öreg hogy végre észhez tértél - csatlakozott bele Robin a beszélgetésbe, közben pedig gyorsan lehúzott egy erős italt
- Márcsak neked kéne - jegyeztem meg sötéten
Erre Armand és Lina elkezdtek nevetni
- Régen nem volt ilyen nagy szád - mondta sötéten
- Régen még nem ismertelek - kacsintottam felé
- Hmmm - közben pedig végig mért, de úgy ahogy senki sem képes
Pedig nem éppen megszokott ruházatban voltam, mivel a bácsikámmal délben kinéztünk a tisztásra ezért még mindig a fekete lovagró ruhám volt rajtam, ami fekete nadrágból, csizmából és egy enyhén tollas, felső részből állt, a derekamat lila szalag fogta össze, és a hajamat is ugyan ezek tartották össze.
Négy év alatt nem csak viselkedés terén változtam meg hanem az öltözködésem is más lett, egy spanyol tervező ötlete volt a női nadrágok találmánya, és megkell mondanom kaptam az alkalmon hogy felvegyek ilyen ruhát, amiben könnyebb mozogni és kényelmesebb is mint a nagy uszályos estélyik
Miss Heliotrope egyenesen elájult mikor elösször meglátott egy ilyen nadrágban, de minden tiltakozása ellenére felvettem és bátran hordtam.
A legjobban a férfiaknak tetszett az öltözékem, hiszem ebben jobban látszódott az alakom minden eggyes része.
Elsőként Robin véleménye érdekelt, aki szokása szerint ugyan így mért végig elösször mint most, így sokkal többett tudtam vele és klánjával lenni, hiszen ha valami gond adódott gyorsan eltudtam futni, ami valjuk be nagy uszályos szoknyába elég nehéz.
- Szomjas vagyok - néztem a fiúkra
- Már hozunk is a hölgyeknek valamit, ne hogy kiszáradjanak - mondta Armand és elhúzta a közelemből Robint
Mikor már végre halló távolságon kívül voltak Lina megszólalt
- Végre minden rendben van köztetek - karolt át a barátnőm
- Úgy néz ki - mondtam viccesen
- De úgy látom nektek is kezd alakulni a dolog - böktem meg az oldalát
- Hát....igen és már az első csókunk is megvolt - mondta pirulva
- Ohhh drágám és mesélj milyen volt - kérdeztem tőle kiváncsian
- Csodálatos, mikor a szája hozzá ér a tiedhez és...
Valahogy nem tudtam rá figyelni, csak Robin csókjai voltak a szemem elött.
Ahogy csókol, mikor mérges rám milyen erősen tapasztja rá a száját az ajkamra...de mégis abban a csókban gyengédség és féltés is volt.
- Hahó Maria, hallasz - szólongatott valaki, erre felébredtem az álmodozásból és Loveday arcával találtam magam szembe
- Loveday - kiáltottam fel és megöleltem
- Drága Maria, hát mégis eljöttél - adott puszit a homlokomra
- Nekem köszönd nővérkém - halottam Robin hangját mögöttem erre megfordultam
Megint egy erős italt húzott le és látszott rajta hogy nem ezt tervezi az utólsónak
- Köszönjük Robin - jött oda hozzánk a bácsikám Coeur Noir társaságában aki kedvesen üdvözölt
- Gyere kedves unokahugom, táncoljunk - fogta meg a kezemet és elkezdett velem pörögni
Erre csak jóízűen felkacagtam és ez betöltötte az egész termet
Jól eltelt az idő, nevettünk, ittunk és táncoltunk ahogy belénkfért
Mikor már úgy éreztem leszakad a lábam, kerestem egy széket és leültem rá, még jó hogy nem magas sarkú cipő van rajtam.......
A tekintetemmel Robint kerestem, de valahogy nem találtam...lehet felment a szobájába - tűnödtem magamba
Mindenkit ott hagyva elindultam a szobájába....
Nagy nehezen felértem és benyitottam.....de nem láttam senkit csak pár gyertya égett a szobába
Annyira fájtak a lábaim hogy muszály volt leülnöm az ágyára....levettem a csizmám és elkezdtem dörzsölni a lábamat mikor valaki belépett a szobába
Robin csillogó fekete szemével találtam magam szembe, a csillogást a sok bornak gondoltam
- Kerestelek - mondtam egyenesen a szemébe nézve
- És megtaláltál - lépett beljebb, egyenesen elém
- Fáj a lábam - suttogtam nyavogósan
Erre Robin letédelt elém és kezébe fogta a lábamat és elkezdte maszírozni, annyira jó érzés volt......
- Na jobb - kérdezte sötéten
- Igen - suttogtam
- Ne hagyd abba - kértem gyengéden
Erre abba hagyta a maszírozást, felálított, magához húzott és megcsókolt.
Olyan gyorsan tőrt utat a nyelvével, hogy alig tudtam iramot tartani vele, éreztem az alkoholos mámort és ez engem is megrészegített.
Éreztem ahogy csúszok ki a kezei közül de ő erősen megfogott és a falnak nyomott.
- Mit ne haggyak abba drága - suttogta bele a számba
- Ezt, ezt - kértem úgy mintha csak az életem fügne tőle
Nagy örömömre nem hagyta inkább mégjobban elmélyítette a csókunkat, olyan szenvedély kötött minket össze hogy az leírni lehetetlen
- A tiéd akarok lenni Robin....csak a tiéd - suttogtam remegve
- Egyetlen egy nőt sem kívántam még ennyire mint téged - mondta szenvedélyesen és újra elkezdett csókokkal elhalmozni.
Felix okozott sebekkel kezdte, ajkát lassan végig csúsztatta a nyakamon a kezével pedig a combomat kezdte el simogatni
Egész testemben forroság áradt szét, ahogy Robin végig húzta a nyelvét a sebhelyeken , aztán amikor tovább vándorolt a testemen elért a következő hegekig, s azt is úgy becézte és cirógatta hogy azt hittem ott esek össze.
Robin elkezdte levenni a felsőmet de közben nem hagyta abba a csókokat, erős kezei most finoman oldotta ki a selyem anyagot a derekamon az pedig kézségesen lehulott a földre, a gombok amiket szépen de mégis erősen kettészakította
A selyem anyagon keresztül megérintette a melleimet és elkezdte csókolgatni....erre hangosan felnyögtem
Ahogy egyre lejjebb ereszkedett úgy csókolta végig a testem...aztán a hasamon lévő hegekhez ért, erre megfogtam göndör fürjeit és bele túrtam
- Robin - nyögtem fel mikor elkezdete kigombolni a nadrágomat
Mikor sikerült neki anyagon megcsókolta legféltetebb kincsemet, amire olyan annyira felsóhajtottam és magam elé kaptam a kezem
Ő felált és elvette onann a kezemet és mélyen a szemembe nézett
- Hallani akarom a hangod - mondta és mégjobban a falnak szórított..
Erre bólintottam és mivel majdnem egy magaságban vagyunk végre hozzá érhettem, finoman levettem róla fekete kabátot és hagytuk hogy a földre essen, utána az ingjét probáltam levenni de annyira zavarba hozott a pillantása hogy remeget a kezem.
Kézségesen segített és pár pillanat múlva már a mesztelen felső testén simitottam végig egyre lejjebb......mikor hirtelen lefogta a kezemet.
Mire észbe kaptam a fenekemnél fogva felemelt és oda vitt az ágyhoz.
Finoman lefektetett rá és elkezdte lehámozni rólam a megmaradt ruhákat, éreztem hogy azok az érzelmek amik évek óta felgyülemlettek azok végre kifognak törni.
Mikor már végre mindketten mesztelenek voltunk úgy tapadt egymáshoz a testünk mint valami áram
Robin végig haladt a testemen és mindenhol végig csókolt, megsimogatott a mellemet, a combomat.... mikor végre nem csak ruha keresztül csókolgathatta a kincsemet olyan érzelmek törtek színre amiket most életemben elösször tapasztalok
Jó erősen belemarkoltam a lepedőbe és probáltam vissza fojtani a sikolyaimat, ami elég nehezen sikerült....
"Hallani akarom a hangod" emlékeztem vissza Robin szavaira
Mikor már olyan annyira felhevültönk, Robin mélyen a szemembe és olyat suttogot amit nem hallotam, de a hirtelen jött fájdalom elnyomta ezt.
Robin erősen de mégis nyengéden belém hatolt, és megis  meg állt mikor átszakadt a gyönyörökhöz vezető út.....
- Fáj - kérdezte lágyan
Erre csak a fejemet ráztam hiszen mikor újra megmozdult már csak a minden elsöprő gyönyört éreztem, ami úgy repített a magasba....
Robin lehajolt és megcsókolt, s lassan mozogni kezdett bennem, egész testem hullámzott.
A vágyat felváltotta a szenvedély heve, mindkettönk teste rázkódot...Tudtam hogy Robin visszsa fogja magát..de talán nem ezt akartam
Közben pedig finom és egyben erős szavakat suttogot a fülembe...amihez én nem tudtam hozzászólni mert csak a kéj hangja jött ki a torkomon
Hamar felvettem Robin mozgását  és csak úgy sodródtunk a szenvedély vizében...
Ahogy mozdulataink egyre gyorsultak,úgy jutottunk fel végre a csúcsra..testünket át futotta a mindent elsöprő remegés
Lihegve, kipirult arccal néztem rá....a szerelmünk végre beteljesült.
- Annyira szeretlek - suttogtam
- És még mennyire fogsz - húzta mosolyra a száját
És igaza is lett, hamar fel tört bennünk megint a vágy....és Robin olyanokat mutatott,amit sosem gondoltam volna hogy léteznek.
Hajnalban holdfáradtam aludtam el.....a szívemben pedig minden elsöprő boldogság lett úrrá.....

Nekem nem nagyon jön be..:D de lehet ti máshogy vélekedtek:)


By


15 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ú, hát nem találok szavakat! Aztaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Úristen!!!!!!!
    Hát ez, húúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú........
    Azt hittem, menten leesek a székről, és ez majdnem sikerült is. :-D
    Ilyen részt, tyű. Hát nem találok szavakat!

    Állati forró fejezet lett, joggal 18-as karikás. (Ugye még jó, hogy 3 hét múlva leszek 19 éves?)

    Siess a folytival!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hú-hú Eperke! :D
    Ez aztán nem volt semmi :D
    Nekem nagyon tetszett. :)
    Várom a folytatást. :)
    Puszi!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia Eperkém :D Huhaa tee nőőő ilyenekkel fogsz engem itt kábítani, akkor menten szívinfraktust kapok xD Váóó huh nem tudok mit mondani... :D Brutálisan forró lett :D Nagyon várom az új részt :) Puszi(L)

    VálaszTörlés
  4. Szia Te Drága!
    Huhh...nem találok szavakat...nagyon forró lett,tiszta vörös az arcom te nőőőő:D
    Nekem nagyon tetszett;) Igen-igen jól mondja Regi,ne kábíts mindet ennyire,mert komolyan lejjebb kellett csúsznom a széken XD
    Huhh...csak így tovább!:P Várom a kövit:D
    Puszi(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  5. Szia Eperke!!
    Hát aztaaaa! Ez durva volt, kb kiesett a kezemből a gép, és leestem az ágyról majdnem!! :D de tetszett, várom nagyon a kövit!!! :D puszi(LL)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Azta,ez nem semmi fejezet volt,azt hittem leesek a székről!!
    Huhh...Az én arcom is kipirult,pedig csak olvastam! :D
    Nagyon forró fejezet lett... :)
    Nagyon várom már a kövit,siess vele! :)
    de azért volt benne vicces jelenet is... :D
    Viki voltam
    pusszi

    VálaszTörlés
  7. szia Eperke
    Hát........nem találok szavakat. Engem majdnem elvitt a mentő irtó jó rész volt nagyon forró....imádtam siess a folytival
    Betti voltam
    puszi

    VálaszTörlés
  8. szia eperkém
    nagyon szépen köszönöm, hogy kiírtad és hogy nekem is ajánlod ez nagyon sokat jelent nekem.Még egyszer nagyon köszönöm.
    Mariana voltam puszillak.

    VálaszTörlés
  9. Szia Eperke...
    Ez nagyon jó volt!!! Siess a folytatással, már alig várom! Nagyot alkottál!!! Lizike

    VálaszTörlés
  10. Jajj, nagyszerű volt, imádom !!! Hogy tudsz ilyet megírni, jujj... NAGYON FORRÓ LETT!!! Én is majdnem leestem a székről, de persze úgy, hogy a szemem a képernyőn maradt...(:

    VálaszTörlés
  11. Szia Eperke!
    A netkimaradás miatt az utolsó három fejezetet csak most tudtam elolvasni, de mind nagyon tetszett :D
    És hát ez az utólsó!! Húúh, hát nagyon forró volt!! De ügyesen megfogalmaztad :P
    Ha ez az éjszakájuk ilyen volt, mi lesz a nászéjszakán?? :O xD
    Csak így tovább, várom a kövit :D
    Puszi(L)
    Niki

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok:D
    Imádlak titeket ♥♥♥♥♥♥
    Köszönöm szépen a kedves szavakak csajok :)
    Még nem igazán tom mikor lesz friss, de szerdán vagy csüt. biztos
    Millió puszi nektek:)
    Ja és Lady előre is boldog szülinapot én meg hamarosan 17. leszek XD Már alig várom XD

    VálaszTörlés
  13. Szia Eperke!
    Nagyon jó a blogod és a történeted is!
    Reginám ajánlotta az oldalakat, és köszönöm neki, mert isteni a sztorid :) Mikor lesz új? Puszi

    VálaszTörlés
  14. Egyébként itt az én blogom is: www.kinga-ejfel.blogspot.com

    VálaszTörlés
  15. Szia! :D
    ............. ♥E♥p♥e♥r♥k♥e♥ ..............
    Hát hűha! Én most hirtelen nem tudok mit mondani.
    Csak úgy kapkodtam a fejem, hogy mikor mi van, dee nagyon jó lett! ^^
    Ma lesz friss?? Legyen már ma :D és akkor olvashatom is! :D :P
    Képzeld, rajzoltam csak úgy nemtudom hogy mi akar lenni, de te is ott vagy!! ;D Majd felteszem oda a külön oldalamra és ott megnézheted!! =)
    De most mennem kell tesómért, na szia és Puszillak!

    VálaszTörlés