"Ez a legszerelmesebb szív, mely nem tűr karcolást, mely inkább vérzik, mint szeressen mást Maria" Robin

2011. február 7., hétfő

Sosem késő

"A szavak közti távolság többet árul el, mint maga a szó."

Sziasztok :)
Meghoztam a 18. fejezet, remélem örül a nagy szíveket...:)
Mostantól jelezni fogom mikor lesz friss, ha esetleg valami oknál fogva nem tudnám feltenni.
Köszönöm mindenkinek a sok hozzászólást
Ezt a részt Pötinek ajánlom, akivel jókat lehet beszélgetni :D:D
♥♥♥♥
Másik blogom
http://eperke-bluerose.blogspot.com/


18.fejezet



Natalia zöld szemeivel találtuk magunkat szembe Lovedayal, egymásra néztünk és vártuk vajon mért keresett fel, de miközben rá néztem elöntött valami furcsa érzés....nem is tudtam megfejteni vajon mi lehet az, talán sajnálat azért mert Robin nem veszi el őt feleségül.
- Bocsásatok meg hogy csak így rátok törtem - mondta és beljebb lépett
- De szeretnék veled beszélni Maria
Valahol belül tudtam hogy hamarosan felfog keresni, csak nem tudtam mit várhatok el ettől a beszélgetéstől hiszen fogalmam sem volt hogyan érezheti most magát.
Vajon fájt neki vagy csak megkönnyebült...
- Akkor én most magatokra hagylak - mielött kilépett volna az ajtón Loveday hozzám lépett és megpuszilta a homlokomat és mosolyogva távozott
- Talán foglalj helyett - kértem szépen
- Köszönöm - mondta és helyett foglalt velem szembe
Kicsit feszülve vártam mit mond, de most hogy tudom hogy Loveday babár vár úgy éreztem talán még a rossz kijelentései sem ronthatják el a kedvemet.
- Elösször is örülök, hogy jól vagy és megmekültél Felixtől - mondta kedves hangon
- Köszönöm, rendes tőled - mondtam de néztem a szemébe
- Gondolom Robin már elmondta neked hogy nem vesz el - kérdezte
- Igen, mondta - most már muszáj volt a szemébe néznem
- És örülsz - kérdezte
Meglepetten néztem rá, milyen kérdés az hogy "örülsz e neki"...
- Szerintem tudod rá a választ - mondtam kissé furcsa hangon
- Hmmm, ilyen helyzetbe énis örülnék - mondta
- Sosem hittem volna, hogy a nagy kakas majd ennyire szerelmes lesz valakibe - húzta el a száját
- Néha, én sem tudom elhinni - mondtam és mosolyra húztam a számat
- Pedig hidd csak el, sokan lennének a helyedbe - mondta flegmán
- Például te - csúszott ki a számon
- Nem titkolom, örülnék neki ha legalább csak fele annyira szeretne engem mint téged
Hát jól sejtettem szerelemes Robinba, már akkor felvetettem ezt a gondolatota fejemben mikor elösször eljött hozzám és beszélt a házaságról.
- A szerelmet nem mi válasszuk, akkor ér utol minket mikor a legkevésbé számítanánk rá - mondta és felált
- Mért kerestél fel - tettem fel a kérdést, mert amiért jött még nem mondta el
- Tudnod kell, ha Robin téged vesz el feleségül.... - kezdett bele
Nekem erre a gondolatra megdobbant a szívem
- És netán nem találná meg nálad a boldogságot, bármikor szívesen fogadom az ágyamban - mondta minden féle tisztesség nélkül
Erre gyorsan felpattantam és áltam a kissé gonosz pillantását
- Viszlát hercegnő - vette lejjebb a hangját
Amilyen nyugodt voltam eddig, olyan gyorsan telt meg megint a szívem bizonytalansággal.
Nem is olyan kedves mint azt az elején hittem, de talán a szerelem teszi amit Robin iránt érez.....hiszen ha csak beleképzelem magam a helyébe, már az a gondolat is fáj hogy az akit a legjobban szeretsz valaki mást szeret.
Lassú léptekkel sétáltam vissza Robin szobájába, elgondolkodtam vajon Robin engem fog e elvenni felesélgül.....de persze elötte sok mindent megkell beszélnünk - katogott az agyam
Mielött beléptem volna az ajtón valaki éppen akkor lépett ki.
- Áhhh látom már van rajtad ruha - húzta mosolyra a száját Robin
- Eddig is volt - szóltam cinikusan és lehúzva a fejéről a kalapot beléptem a szobába
- Hát az elöbbit nem nevezhetnénk ruhának édes - suttogta miközben elhaladtam melette
Erre a kijelentésére éreztem hogy megint bizseregni kezdek mindehol....
Oda mentem az ágyhoz és megfogtam a fa tartóját, közben pedig ledobtam rá Robin kalapját
- Elösször is add vissza a kalapom, utána meg mond el mi bajod van - dőlt neki az ajtónak
- Nem adom vissza mert illetlenség kalapot viselni ha egy helyiségben tartozkodol - oktattam ki
- Nem érdekel, és ha már ismernél tudod hogy rám nem hatnak az ilyenek - szólt mély hangon
- Ismerlek - fordultam meg
- Akkor meg, mi ütött beléd - kérdezte
- Én.... szeretném tudni hogy még mindig megkell nősülnöd, hogy megkaphasd az örökségedet - bukott ki belőlem a kérdés
- Igen - mondta sötéten
Nem mertem a szemébe nézni, mert tudtam hogy csak rabul ejteni az éj fekete tekintetével..
- És....és - dadogtam
- Maria - emelte fel a hangját
- És ki a választottad - nyögtem ki nagy nehezen
- Idejében megfogod tudni - mondta higgadt hangon és oda sétált az ablakhoz
Ezzel aztán kisegített - mérgelődtem magamba
De aztán valami más kötötte le a figyelmemet..
A lágy szellő finoman fújta a göndör hullámait, vajon mit néz mindig annyira..... - tűnödtem
Oda sétáltam mellé és egyből megértettem, olyan oldaláról láttam Holdföldét mint még soha
Sosem láttam még ennél szebbett az erdő olyan hatalmas és gyönyörű volt hogy teljesen elkápráztatott.
Robin már nem az erdőt figyelte hanem engem ahogy elvarázsolt a táj, ilyenkor éreztem csak igazán hogy ide tartozom.
- Ami az elöbb rajtad volt, tényleg jobban tetszett - suttogta Robin, közben pedig a hajammal játszott
- Mi lesz most Robin - kérdeztem tanácstalanul
- Minden olyan lesz mint rég...
- Velünk is - kérdeztem és még mindig a tájat néztem
Erre megfogta az eggyik kezemet és magához húzott én pedig finoman simultam a karjaiba.
- Mit szeretnél mi legyen velünk - suttogta a fülembe
- Én téged akarlak - suttogtam
Erre megfogta az állam és kényszerített hogy a szemébe nézzek
- Akkor ugyanazt akarjuk - húzta mosolyra a száját és már le is csapott az enyémekre
Úgy fort össze az ajkunk hogy a telihold bevilágitott hozzánk, mintha csak a sors írta volna meg hogy mi ketten találkozzunk és egymásba szeressünk.
Sosem ismertem Robinhoz fogható férfit ő mindenbe más volt mint a többi, nem volt puhány és tudta hogy hogyan kell bánni a nőkkel- mitől jönnek izgalomba, mitől olvadnak el a karjaiba...
- Mitől változott meg a véleményed Dan-ről - kérdeztem miután megszakította a csókunkat
Elengedett és ismét neki dőlt a falnak, de az eggyik kezemet még mindig fogta..
- Elmondta, hogy akaratod ellenére csókolt meg és hogy nincs köztetek semmi - mondta és kinézett az erdőre
- És mikor én mondtam ezt neked mért nem hitted el - bukott ki belőlem a kérdés
- "Az igazi féltékenység mindig növeli a szerelem érzését." - szólt és rám emelte sötét tekintetét
Ezek a szavak amiket az elöbb kiejtett a száján olyan erősen megdobantották a szívemet, hogy már attól féltem hogy kiugrik a helyéről
- Akis féltékeny - léptem hozzá nevetve és adtam egy csókot az arcára
- Loveday mindjárt itt lesz és vissza visz a kastélyba - mondta és elépett az ablaktól
- Nem, én még maradni akarok - nyafogtam mint egy kisgyerek
- Nem lehet, a bácsikád már látni akar - nézett rám komolyan
- Ha, milyen kis...... - indultam az ajót fele
Éreztem hogy erős karok ragadnak meg
- Micsoda - kérdezte kihívóan
- Milyen kis engedelmes lettél - néztem rá csúnyán
- Legalább annyira mint te hercegnő - szólt és hosszan rám nézett
Közben pedig végig simított azokon a hegeken és vágásokon amiket Felix szerzett, sokáig elidözött a nyakamon lévő vágáson
- Azt kapta amit megérdemelt - szóltam neki kedvesen
- Nem, amit ő tett és mondott...... - kezdte féltőn és rám emelte tekintetét
- Még mindig raboltok és fosztogattok igaz - kérdeztem minden felindulság nélkül
Erre nem mondott semmit de úgy nézett amitől tudtam a választ.....hát mégsem hazudott Felix
- De van közte külömbség amit ők és mi csinálunk - mondta őszintén
- És mi az, ti minden felelőség nélkül teszitek - kérdeztem mérgesen
Dűhített ez az egész, belül a szívembe és már alig várta hogy kitörjön...
- Nem mondj hülyeségeket úgy hogy nem tudsz semmit - emelte fel ő is a hangját és elépett tőlem
- Akkor meséld el Robin, jól esik hogy a szegényektől lopsz - erre olyan sötéten nézett hogy kissé megijedtem
- Higgy amit akarsz, most pedig menj már várnak rád - mutatott az ajtóra és közben izzót a tekintete
Erre nem mondtam semmit csak mérgesen kiléptem az ajtón és jó hangosan becsaptam magam mögött az ajtót....

Kicsit rövid lett, sorry (L)

By

15 megjegyzés:

  1. Szia Eperke!
    Robin valóban ért a nőkhöz. Majd' elolvadtam Robin drága szavaitól...Hajjj....Ez a Robin!
    Nah, várom a folytit, majd ahogy lesz....Türelmesen várok ám!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ Igaz igaz ért a nőkhöz :D
    Nagyon imádtam. Várom a kövit! :)
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    Robin tényleg ért a nőkhöz,még én is elolvadtam,pedig csak olvastam...!! :D
    Részben megértem Nataliát,részben viszont nem,mert az oké,hogy 'szerelmes' a Robinba,de akkor is,hogy mondhat ilyet,hogy 'bármikor szívesen visszafogadom az ágyamba'! höhh :(
    de szerintem megtalálja Marianál a boldogságot!!:)
    Várom a folytatást,siess vele!! :D
    Viki voltam
    puszii :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Te DRÁGA!!:)
    Imádom,ahogy fogalmazol:
    ,,-Akkor ugyanazt akarjuk - húzta mosolyra a száját és már le is csapott az enyémekre"
    Ennél a résznél majd' elolvadtam :D(L)
    Nagyon várom a kövit,és próbálok én is írni :)
    Puszi(L)

    VálaszTörlés
  5. Szia Eperkém:) Jaj teljesen elolvadtam... nagyon érzelmes rész lett :D Csodálatos lett :D Izgulok tovább :D Siess a folytival:) Puszi(L)

    VálaszTörlés
  6. Eperkee!
    Haa végre feltetted! Megérte várni, mert iszonyat jó lett! Robin a kis féltékeny! :D Most, hogy ilyen lett a vége még jobban várom a folytit!
    puszi(L) Ja a másik blogodra írtam verset. olvastad? :P (LL)

    VálaszTörlés
  7. szia
    iszonyat jó lett amikor olvastam hogy a Natalia szívesen fogadja az ágyába ha nem találja meg Márianal a boldogságot hát ott teljesen ledöbbentem.......
    És Robin tényleg ért a nőkhöz mi tagadás
    nagyon jó lett
    várom a kövit siess vele
    Betti voltam
    pussz

    VálaszTörlés
  8. szia!
    nagyon jó lett:) már vártam h feltedd
    amit Natalia mondott hát.....megértem h féltékeny és szereti Robint, de hogy ezt pont mariának mondta el, meglepődtem nem számítottam rá h ilyet fog mondani.
    Robintól pedig elolvadtam:)
    Hella

    VálaszTörlés
  9. Szia :D áá csodás lett ^^ egyet értek Vikivel szerintem kicsit pofátlanra formáztad Nataliat xD nade sebaj ;) nagon jóvolt :) várom a folyt. ^^ puszi : )♥

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok:D
    Köszönöm mindenkinek :)
    Nagyon szeretlek titeket (L)
    Ezie sajnos nem kaptam meg:( nem tom mér, lehet véletlenül elsem küldted :(
    Pux mindenkinek:)
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Csüt. friss

    VálaszTörlés
  11. Helloka! ^^
    Most komolyan, te hogy lehetsz ilyen? :) Végre mind olyan jóban voltak..(jó most Nataliát vagy kit nem veszem figyelembe) de miért kellett ez a végére? Aj! Nem tudom, de te valahogy mindig úgy írod meg a fejezeteket, hogy sohasem tudom, hogy hogy állnak a kettejük közti dolgok.. aj!

    Szuperfantasztikus lett!
    éshát megint én lettem az utolsó, de mentségemre legyen mondva, nagyon gyorsan írnak neked komikat! + tanulnom kellet
    Amúgy észrevetted, hogy én mindig azzal jövök, hogy nem vagyok első? :D De EGYszer én leszek az első! Ezt biztosan tudom! :D

    Sok-sok puszi!
    és nagyon imádlak amiért kitettél! én is kitettelek!
    XoXo

    VálaszTörlés
  12. Ohhh Devonne :D:D
    Köszönöm szépen:) Hát valahogy mindig így sikerül megírnom, de talán így izgalmasabb is XD
    Ne agódj nekem az elsők között vagy a szívemben :) és egyszer biztos itt is az leszel
    Pux (L)

    VálaszTörlés
  13. szia
    Meg szeretnélek kérni vmire és remélem hogy segíteni fogsz.
    Az egyik ismerősöm nem rég csinált blogot és nem tudja megszerkeszteni mármint nem tudja a blog elejére feltenni ilyen nagy képet mint te egyszerűen nem tud az egésznek nekiállni és mivel én nem csináltam blogot ezért én sem tudom hogy kell és egyből rád gondoltam. Lécci mond el hogyan kell az egész blogot megszerkeszteni ha megteszed előre is köszi
    Betti voltam
    puszi

    VálaszTörlés
  14. Szia Betti:)
    Szívesen segítek de sztem jobb lenne ha MSN-en magyaráznám el az egészet XD
    Vegyél fel nyugodtan és segítek amiben tudok:)
    vivici1994@freemail.hu
    Pux :)

    VálaszTörlés
  15. köszike annyira hálás vagyok
    Betti voltam
    puszi

    VálaszTörlés