"Ez a legszerelmesebb szív, mely nem tűr karcolást, mely inkább vérzik, mint szeressen mást Maria" Robin

2011. február 18., péntek

Gyülekeznek az eső felhők...


"Érzem az illatod, érzem a tested, van hogy mellettem vagy, mégis kereslek. Nem tudom, mit akarok, azt sem, hogy mi van, csak átölelnélek és csókolnálak halkan..."

Sziasztok :)
És itt van :D Meghoztam a 21. fejezetet amit a kedves barátnőimnek ajánlok
Rita♥♥Regina
Köszönöm a sok hozzászólást, nagyon aranyos tőletek de kérlek titeket ne csak hozzám írjatok :) Annyi csodás Holdhercegnős blog van, oda is írjátok meg a véleményeteket.
Köszönöm
És most csapjunk a lecsóba XD
Millió puszi

Másik blogom
http://eperke-bluerose.blogspot.com/


21. fejezet.



Arra ébredtem hogy eső cseppek verik az ablakot, elég sötét volt a szobába mikor lassan kinyitottam a szemem
Mikor felültem az ágyban meglepetten tapasztaltam hogy Robin már nincs melettem...hirtelen elő törtek bennem a tegnap éjszaka történései
A testem elkezdett bizseregni és úgy éreztem megint elkap vágy...végig simítottam az egész testemen és úgy éreztem Robin csókjai még mindig égetik a bőrömet
Kiszáltam az ágyból és magamra kaptam a fehérneműmet, és leültem az ágy szélére
Robin hol lehetsz.... - tettem fel magamba a kérdést
Megfordultam és lenéztem az ágyra...és vissza emlékeztem az tegnap éjszaka eseményeire
" - Robin ez...... - nyögtem miközben hátra vetettem a fejem
  - Tudom, énis ezt érzem- suttogta a fülembe "
Hirtelen valaki rásimította a meleg tenyerét a derekamra...
- Jó reggelt hercegnő - suttogot bele a fülembe életem férfija
Erre megfordultam és az arcába temettem az arcom, meglepődve vettem észre hogy már fel van öltözve....
- Elmész - kérdeztem
- Igen, gondok vannak mennem kell - tolt el magától és válfához ment hogy felvegye a bőrkabátját és a kalapját
- Hiszen még csak alig hajnalodik és szakad az eső - néztem ki az ablakon és feláltam
Mikor megfordult, össze kapcsolódott a tekintetünk
A tegnap éjszaka eseményei lepörögtek elöttünk... tudtam hogy újra és újra át akarom élni ezeket a pillanatokat
Végig mért azokkal az éjfekete szemeivel és közelebb lépett hozzám
- Este - simitott végig az arcomon és puha csókot lehelt a számra
- Szeretlek - suttogtam mikor becsukodott utána az ajtó
Mostmár örökre a tied vagyok Robin De Noir.....




Késő délutánig tanultam és olvastam fel a nevelőmnek, szerencsémre már követelte olyan sokszor a tanítás mint régebben...
- Reggel nem találtalak az ágyadba Maria - kérdezte miközben a könyveimet vettem le a zongoráról
- Öhhh mert - dadogtam
Most megmondjam neki az igazat vagy hazudjak
- Mert - folytatta
- Robin értem jött el vitt a várba - valottam be
- Ohh, szólhattál volna kedveském - oktatott ki
- Elnézést, máskor feltétlenül szólok - hajoltam meg kissé elötte ő pedig csak bólintott
Közben Digweed jelent meg az ajtóban
- Elnézést hölgyek, felvan tálalva a vacsora - hajolt meg
- Megyünk Digweed - szólt pirulva a nevelőm
Milyen furcsák....csak úgy pezseg köztük a levegő - mosolyogtam meg
A bácsikám és Loveday már az asztalnál ültek és minket vártak
- Jó estét - üdvözölte őket Miss Heliotrope én pedig csak bólintottam
- Köszönjük - mondta a bácsikám mikor Digweed a finomabbnál finomabb ételeket tálalta fel
Volt bárány, kacsa és finom csirke is gyümölcsmártással...
A vacsora alatt nem sokat beszéltem inkább a gondolataimban merültem
- Olyan halk vagy Maria, talán valami baj van - kérdezte a bácsikám
- Nem,dehogy csak kissé fáradt vagyok - valottam be
- És mond csak hova tűntél a vacsorán, mert reggelig nem láttalak - kérdezte és megtörtölte a finom kendőbe a száját
Erre gyorsan felkaptam a tekintetemet és Lovedayra néztem, a szemem segitségért kiáltott...
- Nagyon elfáradtam így gondoltam ha tisem jöttök vissza akkor énis a várban éjszakázom - hazudtam
- Ohh értem, én meg már azt hittem Robinnál éjszakáztál - nevetett fel és a kezét Lovedayéra tette
- Miket gondolsz bácsikám - fordultam el
Fájt hogy hazudnom kellett de most mit tehetnék, nem értené meg...
- Felmennék ha nem gond - áltam fel
- Pers..... - mondta volna a bácsikám de Digweed megszólalt
- Elnézést uram de vendégei jöttek - mondta
- Ilyenkor, kik - kérdezte a bácsikám
Ekkor két nő és egy férfi jelent meg az ajtóban...
Az eggyik nő olyan Loveday korú lehetett, a másik nálam fiatalabbnak gondoltam és a férfi aki csak engem bámult, talán egy idős lehettem vele....
- Drága Maria - jött oda hozzám és erősen megölelt
Ki ez, és mért ölelget úgy mintha már ezer éve ismerne - húztam fel a szemöldököm
- Ki maga - kérdeztem és eltoltam
- Hát már megsem ismersz én vagyok az Annabella nénikéd, édesanyád testvére - mondta kuncogva
Mivan - kiáltottam fel magamba
- Annabella minek köszönhetjük ezt a meglepetést - állt fel a bácsikám és látszott rajta nem nagyon ürül az elöttünk álló emberkéknek
- Gondoltam meglátogatom az én régen nem látott unokahugomat - húzta meg az arcom
- Ahhha - villantott rá a bácsikám
- Jaj ne legyél ilyen Benjamin, nem pénz kell nekünk - mondta és intett Digweednek hogy hozza be a csomagokat
- Elösször is had mutassam be a férjem gyerekeit - húzta oda hozzánk a fiatalabbikat
- Ő itt Alexandra - mutatta be
Szőke vállig érő haja és zöld szemei voltak, aranyos teremtésnek nézett ki
- Ő pedig Eric - jött közelebb hozzám
Kinézetre ugyan úgy nézett ki mint a huga, jóképü férfi volt de Robin nyomábasem ér... - tűnödtem
- Örülök, hogy megismerhetem Maria - csókolt kezet
- Énis, bár nem értem a nénikém mért pont most keresett fel - szegeztem rá a kérdést
Erre síri csönd lett az étkezőben
- Hasonlítasz az anyádra - húzta el a száját ami nem nagyon tetszett
- Nem csak kinézetre hanem illemre is - mért végig
- Nem adott választ a kérdésemre - mondtam neki kissé erősen
- Maria - szólt a nevelőm
- Jobb lenne ha ezt a nappaliban folytatnánk,ott mégis csak kényelmesebb - lépett közbe Loveday kedvesen
Megvártam míg elvonulnak a társalgóba és idegesen kinéztem az ablakon
Mit akar éppen most ez a nő, nagyon nem tetszik ez nekem - mondtam magamba
Hol vagy Robin.....




Fáradtam ültünk a bandával a tűz körül és borozgattunk...ez a nap is fárasztó volt és este is alig aludtam nem csoda hogy mindjárt össze esek
Ahogy belenéztem a tűz lángjaiba Maria arcát láttam magam elött ahogy mosolyogva rám néz,mit tett velem ez a nő...teljesen elvette az eszemet és a tegnap éjszaka
- Hé haver, nagyon elgondolkodtál - szólt a melletem ülő Armand
- Marián jár az eszem - forfultam felé
- Mint mindig, mikor kéred meg a kezét - kérdezte
- Hamarosan, minél elöbb az enyém lesz annáll jobb - húztam mosolyra a számat
- Haha, hiszen már rég a tiéd Robin - mondta és töltött bort
- De így jobban megfogom tudni fékezni - húztam le egyből
- Mariánál makacsabb nőt még nem láttam és te vagy az egyetlen aki betudja törni - mondta nevetve és felált
- Hmmm, elég nehéz betörni egy nemes kancát - mondtam neki
Énis feláltam ideje hazamenni...
- Gyerünk sárcok, várnak otthon már titeket - szóltam a bandának
- Így van, gyerünk aludni - mondta Feel és elindultak a várba
- Te nem jössze Robin - kérdezte At
- Nem, van még egy kis dolgom - mondtam és már elis indultam Holszállás felé




Már most kinem állhatom ezt a nőt, vén boszorka...
- Mond csak Maria drága van most udvarlód - kérdezte miközben a teáját szürcsölte
- Van persze - mondtam büszkén
Erre Eric kissé meglepetten nézett
- Ohh milyen sajnálatos - mondta szemrehányóan
- Na de Annabella - állt fel Sir Benjamin de Loveday kedvesen megfogta a kezét így sikerült lenyugodnia
- Hagyd bácsikám, és mondja csak mért nem olyan sajnálatos ha van férfi az életembe - kérdeztem indulatosan
- Ohh, ezek a szavak, látszik hogy itt laksz kedveském - tette le a csészér az asztalra
- Na most már elég lesz - ugrottam fel
Ekkor valaki belépett a társalgóba, gondoltam Digweed az de a meglepett arcokat látva tévedtem
Aztán egy meleg tenyér rácsúsztatta a kezét a derekam és megcsókolta a fülem mögötti részt
Erre megfordultam és Robin csillogó tekintetével találtam magam szembe, a szívemet egyből boldogság töltötte el
- Jó estét mindenkinek - köszönt Robin meglepő illedelmeséggel
Az én családom mosolyogva üdvözölte Robint, de a többi idegen számomra, pedig tátott szájjal ült és minket néztek
- Ki ez a vén szipirtyó - sutogott bele a fülembe mire én felkacagtam
- Majd elmesélek mindent - suttogtam vissza és hozzá bújtam
- Kit tisztelhetek önben - áltt fel Eric és kezet nyújtott Robinnak
Robin elengedett és viszonozta a kéz nyújtást
- Robin De Noir - bólintott
- Robin De Noir - kérdezte meglepetten és ránézett a nevelőanyjára
- Maga Cour De Noir fia - kérdezte édesanyám testvére és felált
- Ahogy már említettem - felelte Robin büszkén
- Hmmm örvendek, ön Maria kedvese - kérdezte
Erre Robin rám nézett és felém kacsintott
- Inkább élete szerelme - javította ki nevetve.........

Kicsit rövid lett Sorry :(
De valahogy nem ment most az írás :( Kérlek írjatok hogy mit gondoltok, köszönöm előre is:)

By


18 megjegyzés:

  1. Szia eperke drága
    Nagyon jó rész lett egyszerűen imádtam csak így tovább.... megkérhetlek hogy nem írnál komit az én blogomra nagyon adok a véleményedre előre is köszi
    puszi

    VálaszTörlés
  2. szia eperkém
    lehidaltam annyira jó volt csak így tovább......siess a folytatással
    Betti voltam
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Drága!:)
    Jajj teljesen oda vagyok :D <3 imádtam ezt a részt :D nagyon várom a folytatást :)Köszi az ajánlást :D
    Puszi:
    Áfonyád ^^

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    juuuj... ez nagyon jó volt!! :D
    várom a folytatást,siess vele! :)
    Viki voltam
    puszii

    VálaszTörlés
  5. Szia Eperkém:D
    Juj ez nagyon jó rész lett :D Nekem nagyon tetszett :D Itt is egy Eric XD Vajon ez mit fog csinálni XD Már két Eric... ajjaj xD Szuper lett:D Puszi(L) Várom az újat!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó volt siess a következővel
    Szeretem, azt ahogy fogalmazol csak így tovább
    Leila voltam

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)
    Nagyon jó lett, siess a kövivel lécci :) :)
    Ez a nő...
    Siess lécci! :)
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Á, a vége nagyot csattant! Rögtön jobb kedvem lett így hajnali négykor....:-D
    Annabella drágasággal vmi nem stimmel, kíváncsi leszek rá, mi.
    Siess a folytival!
    Puszi

    VálaszTörlés
  9. Juj! Hát Sziaa E♥P♥E♥R♥K♥E =D
    Nézd, sikerült idetalálnom! :D
    Imádtam! Csak egy jó tanácsom lenne. Mielőtt felteszed olvasd át a fejezetet, hogy van-e benne valamilyen hiba. Mert ahogy olvastam, néhol kimaradt egy betű és van ahol nem értettem, hogy mit írtál. Ezzel az egésszel nem bírálni akarlak, vagy valami; hanem csak azért mondom, mert nekem is mondják. =) és hidd el, hogy csak jót akarok vele! (=

    Ha nem haragszol az előbbiért, akkor most leírom a véleményemet a fejezetről:
    Robin olyan aranyos ♥
    Szerintem ez az Annabella azért jött, hogy Ericet hozzáadja Mariahoz. És mivel bőröndökkel jöttek, így gondolom egy darabig biztosan maradni fognak... =S de káár.. én Benjamin helyében azon nyomban kihajítottam volna őket, ahogy betették a lábukat Holdszállásra!!!

    Tényleg ne haragudj oké? (:
    Puszillak!♥♥

    VálaszTörlés
  10. Szia EPERKE
    először is nagyon jó blogger vagy már régóta olvasom a blogod és nagyon tetszik!!!!!

    Másodszor a story szerintem nagyon jó lett a vége tetszett a legjobban mikor Robin bement a társalgóba!!

    Csak így tovább
    By:Vicus<3

    VálaszTörlés
  11. Szia eperke!
    Nagyon klassz rész lett.
    A legjobb családban sem tökéletes minden.
    Am Robin és Maria Beszélgetése tetszett.
    "- Ki ez a vén szipirtyó - sutogott bele a fülembe mire én felkacagtam
    - Majd elmesélek mindent - suttogtam vissza és hozzá bújtam"
    Kérlek siess a kövivel.!

    Kriszti:)

    VálaszTörlés
  12. Szia:D
    juj nagyon tetszett még így röviden is.:) várom a kövit
    puszi(L)

    VálaszTörlés
  13. Szia Eperke!
    Remélem, olyan gyorsan húz vissza a 'kedves' rokonság, ahogy jött...
    Bár erre tényleg nincs sok remény, a bőröndökből ítélve...
    Egyetértek Devonne-nel, abban, hogy hozzá akarja adni Ericet...
    Robin meg... talán itt nem is kell mondanom semmit... <3
    Siess a következővel, már kíváncsian várom, hogy mit terveltél ki...
    Puszi
    Lizike

    VálaszTörlés
  14. Szia Eperke!
    rokonok...nyugodtan el is mehetnének, olyan hirtelen ahogy jöttek
    szerintem is azért jöttek, hogy Mariat hozzá adják Erichez, de ez nem fog sikerülni, mert Robinnal szeretik egymást

    VálaszTörlés
  15. szia eperke
    nagyon király lett az új fejid
    ejha te is ügyes vagy ám.. annyira csodállak titeket, olyan jól tudtok írni
    mikr lesz új?
    pusz

    VálaszTörlés
  16. Szia Eperke!!
    Nagyon jó lett ez a rész :)
    Robin aranyos volt a végén :DD
    Szerintem nem lett rövid (:
    Várom a kövit!! :D
    Puszi(L)
    Niki

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok Angyalkáim ♥♥♥♥
    Köszönöm szépen, ha tudnátok milyen nagy boldogság árad szét a szívemben ha ilyeneket írtok:) KÖSZÖNÖM
    Kifog derülni minden:D Hamarosan.....
    Millió puszi
    Mindenkinek
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  18. az én blogom:
    www.forbiddenrose-blackstar.blogspot.com

    VálaszTörlés