"Ez a legszerelmesebb szív, mely nem tűr karcolást, mely inkább vérzik, mint szeressen mást Maria" Robin

2011. december 26., hétfő

Problémák





23. fejezet


  Reggel kopogásra ébredtem, fáradtan nyitottam ki a szemem és ültem fel.
Meglepődve vettem észre hogy milyen sötét van, az ablak felé fordultam, a függöny nem volt elhúzva, ahogy fel akartam állni de éreztem hogy lecsúszik rólam a takaró..
Meztelen voltam mint az elmúlt hetekben minden reggel, a testem bizserget a sok érintéstől..a sok csóktól
Három hete annak hogy itt vagyok Robinnál, és boldogabb vagyok mint valaha, az ágy széléré másztam és kinéztem az ablakon..esett az eső, a tájra sötétség terült
- Gyönyörű vagy - szólt egy mély hang 
Megfordultam és hirtelen azt hittem ott esek össze, Dan állt az ajtóban és engem nézett, még szerencse hogy előbb magamra húztam a takarót..
- Mit akarsz itt - kérdeztem haragosan
- Ne haragudj, Robint kerestem...de jobbat találtam helyette - mondta és engem bámult még mindig
- Ne kezd el megint Dan, menj el - mondtam szaggatottan 
Reszkettem, féltem hogy Robin itt találja és akkor biztos megöli.
- Már megyek, bocsáss meg - hátrált kifele, de az ajtóból még visszaszólt 
- Még mindig szeretlek..-mondta halkan de én mégis értettem minden szavát 


- Haaaaaaaaaa - kiáltott fel Hanna és majdnem arrébb lökve előre futott
Én csak a szememet forgattam erre és utána mentem 
- Na mi az - néztem lefelé, mivel Hanna a nagy sárba térdepelt
Ha Miss Heliotrope látna..eső után tiszta sár volt az egész erdő, de muszáj volt kicsit ki szellőztetnem a fejem ezért megkértem azt az egy embert hogy aki ha úgy mondjuk imád a sárban "heverészni" 
- Ezt nézd meg hercegnő, gyönyörű - nyíltak nagyra Hanna nagy barna szemei aki kicsit odébb guggolt hogy én is lássam
Egy gyönyörű apró csepp virág kezdett nyílni a bokrok alján, ilyen zord időben ez volt az erdő gyémántja.
Hanna leakarta tépni de meg állítottam a kezemmel..
- Ne, ebben az erdőbe ez az egy ami szép..
- Még mindig nem vagy ide való Maria - hallottam meg egy ismerős hangot
Hátra néztünk Hannával és Robint láttuk a csapatával
Először nem is fogtam fel mint mondott mikor a szemébe néztem akkor kezdett feltörni a szívemben az amit mondott
Fel emelkedtem a földről és közelebb mentem hozzá...úgy éreztem most mintha semmi nem kötne ide mintha közöttük csak egy idegen lennék és ezt éreztem Robinál is...
- Hát ezt gondolod - kérdeztem tőle közben pedig a sírás kerülgetett
- Igen ezt, még mindig nem fogadod el ezt a erdőt még mindig nem érzed a tiednek - mondta és elfordult
- Lehet így van - dadogtam
- Menjetek haza - szólt Armand
- De.. - kezdtem volna bele 
- Most - szólt erőteljesen Robin és elindultak az erdő sűrűjében

Lassan és csendesen sétáltunk vissza a várba Hannával, egyikőnk sem tudott megszólalni ezek után, mikor beértünk Hannának intették hogy az anyja már várja.
- Mennem kell Maria sajnálom, beszélünk még - ölelt át 
- Rendben szia - mondtam neki hamar és felmentem a Robin szobájába 
Mikor becsuktam a fa ajtót hamar össze rogytam előtte..a torkom szorított oda kaptam a könnyeim pedig egyből kicsordultak.
Rég történt ilyen mióta eljöttem Holdszállásról azóta ez az első alkalom hogy sírok, úgy éreztem Robin szavai meg fojtanak
- Még mindig nem vagy ide való Maria.... - csengett fel számtalanszor ez a mondat a fülembe
Órák hosszat vártam Robinra, az ablaknál álltam és néztem kifelé hátha feltűnik de az erdő üres és csendes volt.
Mikor kinyitottam a szemem egy fekete cipőt láttam magam előtt ahogy egyre jobban tisztult a kép felnéztem és Robin fekete szemeivel találtam magam szembe
Nem volt erőm megszólalni így vissza hajtottam a fejem a térdemre, hallottam hogy Robin a földre dobja a csizmáját és még valamit motoszkál. 
Közelebb jött éreztem jellegzetes és férfias illatát, felemelte az arcom és a szemembe nézett
A gyertya fényénél jók kivehetőek voltak az arc fonásaink, tudtam hogy lát mindet a sírásomat az érzéseimet.
- Hol voltál - kérdeztem halkan
- Gyere fürdeni - mondta ő is halkan de határozottan 
Nem volt kedvem kérdezősködni, tudtam úgy sem mond el semmit sem, felvett és bevitt..

Elég rövidke bocsi :( 15 komi után lesz friss, kellenek a visszajelzések <3 

18 megjegyzés:

  1. Szia sies!Nagyon jó lett! Izgulok sies!please !puszi loryka

    VálaszTörlés
  2. Szia Eperke :D
    Várom nagyon a fejit puszi ^^

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó ez a fejezet is remélem nemsokára lesz a következő:) Lexa

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Új vagyok az oldaladon és nagyon tetsziiik! Imádom *.*
    A fejezet nagyon szuper lett, szegény Maria, azért én várom mi lesz azon a bizonyos fürdésen ;)
    XD
    Siess a kövivel!
    ^^Rose^^

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen mindenkinek <3 <3 <3
    Nagyon-nagyon ^_^
    Szeretlek titeket drága olvasóim :$

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nagyon jó lett, igaz egy kicsit rövid de jó :) lécci siess a kövivel
    puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Nos... megtaláltam!!! :D És itt vagyok!
    Nem igazán értem Robin viselkedését, hogy mi történt, mit miért tett...:O
    Nemgér még minden rendben volt, most meg... na, mi is folyik itt? maira helyében én akkorát lekevertem volna Robinnal, hogy a fal - vagyis a helyhez illően egy fa - adja a másikat... hogy lehet ilyen bunkó?! Na jó, erőszakos indíttatásokat félretéve kíváncsi vagoyk a fiú viselkedésének okára, hiszen nem volt semmi, ami kiválthatta volna ezt...
    Vagy mindennek az a pici virág az oka? Hogy Maira azt mondta, hogy az az egyetlne szép? Fú, én most olyan dühös lennék...:@ Ilyesmin megsértődni!!! Ah! Badarság!

    És miért ment Robin szobájába a végén? Én biztosan nem alázkodtam volna meg... hadd főjön a fiú a saját levében, ha ilyen sértődékeny! Mindenesetre nagoyn tetszett a feji, rendesen felkavart, remélem, kapunk egy feszültségtől pattogó, veszekedős jelenetet...;)

    Siess a kövivel!!!!!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Mikor jön a kövi? Már nagyon várom meg ne merd tennei, hogy abbahagyod! Abba bele is halnák! :S
    Mi történik a kapcsolatukkal? Lesz veszekedés? Vagy kibékülnek? Áááá... Ne kínozz már sokáig!!! :)

    VálaszTörlés
  9. Hú! Nagyon jó a blogod! Ugye lesz köviii????? Mert máár nagggyyon vároom!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Én még viszonylag új vagyok itt, de nagyon tetszik a fejezet!!!! Én remélem hogy a fürdésből valami béke.... hát .... nem is tudom hogy fejezzem ki magam. Szóval egy kis békehuncutkodás lenne belőle és minden happy!!!!
    Várom a kövi fejit!!!
    Puszi: Brig

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó! FOLYTATÁST!!!

    VálaszTörlés
  12. IMÁDOM! MÉG! :D

    VálaszTörlés
  13. Írd tovább! Alig várom már hogy tovább olvashassam!

    VálaszTörlés
  14. Szia.Tényleg elég rövid lett a feji,de aminek kellett,hogy benne legyen az megvan.Észrevettem,hogy mikor Holdszálláson vannak Robin tök cuki,kedves meg minden,de mikor az erdőben vagy a várban vannak,akkor olyan bunkó.Mikor Maria megy el hozzá,akkor hazaparancsolja,de viszont mikor ő megy Holdszállásra,akkor tisztelet és szó nélkül betoppan."Még mindig nem vagy ide való Maria"na ezzel a mondatával kiborultam!Hogy képzeli ezt mondani élete szerelmének????Maria helyében hazamentem volna és megvártam volna,hogy bocsánatot kérjen,és nem szerelmeskedni,hanem tényleg megbánó szavakkal megigérni,hogy uralkodik magán.De amugy jó a fejezet.Siess a következővel,mert annyira fáj a szivem az irásod hiánya miatt,mint Mariának mikor Robin azt hitte megcsalta!!!SIESS!Please.Love you♥

    VálaszTörlés
  15. Megvan a 15 komi!!!!Nagyon király vagy és a fejik is.Várjuk a többit...C:

    VálaszTörlés
  16. Őszintén szólva,nekem a kedvenc filmem a Holdhercegnő.És mikor ötödjére néztem végig,felfigyeltem valamire:nem tetszik a vége.A végének az kéne,hogy legyen,hogy Maria és Robin egymásba szeretnek és összejönnek,de ez sajnos a filmben nem következik be.És akkor találtam rá erre az oldalra.Olvasni kezdtem és elragadott amilyen könyedséggel,humorral,és érezelemmel írsz.Minden egyes ilyen holdhercegnős blogot elkezdtem olvasni,de csak ez ragadott meg hogy végig is olvassam.Nagyon vártam már ezt a fejezetet,hiszen a 22. fejezetnél valamiért abbahagytad az írást és csak később írtad meg a 23. fejezetet.én arra kérlek,az olvasóid nevében hogy ne hagyd abba az írást,mert eszméletlenül jól csinálod.És tudom hogy a többi blogoddal is foglalkoznod kell,de ez is nagyon fontos az olvasóid számára,ne hagyd őket/minket cserben!
    És ez a fejezet ugyan tényleg rövid lett,de jó.Helyesírásra figyelj,és tökéletes lesz :)

    VálaszTörlés