"Ez a legszerelmesebb szív, mely nem tűr karcolást, mely inkább vérzik, mint szeressen mást Maria" Robin

2012. augusztus 7., kedd

Levél

                                                                   
24.fejezet


Bevitt és leültetett a kis székre és elém térdelt, pár percig csak hallgattunk majd a kezébe fogta az arcomat és gyengéden kényszerített hogy a szemébe nézzek.
A szeme még mindig ugyan olyan éj fekete volt mint mikor először találkoztunk, bármikor rám nézett mindig zavarba hozott, szerettem benne azt az erőt és azt a szenvedélyt amit árasztott a szemeiből.
- Figyelj ide jól arra amit most mondok....- szólt halkan
Megijedtem...éreztem a szívem mélyén hogy nem fogok annak örülni amit mondani fog
- El kell mennem, hónapokra - mondta ki gyorsan
Úgy éreztem forog velem a világ..nem nem és neeeeeeeem hirtelen pattantam fel annyira hogy kicsit meg is szédültem
- Nem, nem teheted ezt - kiáltottam neki
Hozzám akart érni de elrántottam a kezem, úgy éreztem elárult, itt hagy megint, egyszer már megtette az egy hónap volt, mégis úgy éreztem az örökké valóságot bírtam ki
- Figyelj rám.. - ütött meg egy erősebb hangot
- Nem érdekel mit mondasz - ráztam a fejem
- Egyszer már elmentél, azt hittem bele halok és most megint ezt tervezed - néztem rá már könnyes szemekkel
Elakartam menekülni, azt érezni álmodok...elakartam szaladni de éreztem hogy az ajtóhoz csapódok szemből.
Robin erős karjai körbe zártak mint már oly sokszor, éreztem lehelettét a fülemnél, megremegett a testem.
- Hagyd már abba - suttogta
- Nem örökre hagylak el...sosem tenném, csak egy kis időre
- Miért - kérdeztem könnyezve
Közbe éreztem hogy simogat, az arcomat és ment egyre lejjebb...míg így hátulról is tudta mi a gyengepontom
- Majd megérted ha hazatérek - csókolt bele az arcomba
- Nem fogom kibírni, nem nem - sírtam el magam
Megfordított és erőteljesen rá tapasztotta a száját az ajkamra,de mégis gyengéden csókolt én közbe át karoltam, annyira szerettem ezt a férfit, ő miatta éltem, mindent jelentett nekem még az életemnél is többet.
- Szeretlek... - suttogtam
Rám emelte a tekintetét és letörölte a könnyeimet a csókjaival
- Mért mész el - kérdeztem megint
- Vedd le a  ruháidat - mondta suttogva, ebből értettem hogy bármit kérdezek nem mond a dologról semmit sem
Ő leült a székre én meg csak álltam neki támaszkodva a fa ajtónak, csak egymást néztük nem tudtunk megszólalni....
Nem kezdtem el vetkőzni, nem bírtam megmozdulni sem, csak a szívemben érző fájdalmat éreztem....

Hirtelen erős fény ütötte meg a szememet, kellet pár perc mire szép lassan teljesen kitudtam nyitni a szemem
De amilyen nehezen szoktam meg a fényt, olyan gyorsan éreztem ismét a fájdalmat...a szívemben
- Maria - szólt egy ismerős hang
Hirtelen fel se fogtam hogy van itt valaki, felemeltem a fejem és láttam Loveday áll az ágy előtt
- Loveday, hol van Robin - szálltam ki gyorsan az ágyból és elé futottam
Nem mondott semmit csak megfogta a kezem és lágyan belecsúsztatott egy levelet, éreztem a levél súlyát..
Az érzelmi súlyát...az ablakhoz mentem és pár percbe telt mire felnyitottam
Igenis féltem attól ami benne állt, mondani se kellet ki írta...egyből felismertem Robin írását, feltéptem és egy nagyot sóhajtottam és elkezdtem olvasni

" Egyszer majd megérted.......
                                                    Robin

A levél olyan könnyen hullott ki a kezemből mint egy pehely könnyű falevél, már csak a fájdalmat éreztem a szívemben, remegtem és le kelet ülnöm vagy tudtam kicsúszik a talaj a lábam alól
- Maria - sietett oda hozzám Loveday
Nem éreztem semmit sem, mintha semmi élet nem lett volna a földőn
- Maria szólalj meg - szólt aggódva
De én nem szóltam, csak úgy éreztem meghalt minden amiért éltem.......











26 megjegyzés:

  1. Szia!
    Áááááááááááááááááááááááááááááh, feji, feji, feji!!! Nagyon-nagyon, NAGYON jó lett :D
    Majdnem elsírtam magam... Szegény Robin... és Maria! :'(
    Köszönöm, hogy nem zártad be a blogot!! :D
    Siess a kövivel!
    Az Akatsuki legyen veled:
    Rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van ennek 25.fejezete???
      mert nagyon tetszik :D

      Törlés
  2. Ez nagyon szomorú(és még sirok is!),de ügyesen összehoztad ezt is.Elég rövid lett,de (remélem)a következő annál hosszabb lesz.És miért nem mond Robin semmit?Megöl a kiváncsiság!Látom,most jobb a helyesirás,még csak a hosszúságra kell törekedni.Mikorra várható a következő?Csak igy tovább ügyesen...♥U

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű rész lett annyira jó, hogy folytattad. Nem is találok szavakat, remélem Robin hamar hazajön.
    Sok sikert a folytatáshoz.☺

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Nagyon jó lett és szomorú, renélem Robin hamar visszajön. Én is kezdtem egy holdhercegnős blogot nem régen és örülnék a véleményednek. Ki is raktalak magamhoz, ha nem baj. Örülök, hogy nem zártad be. Szinte a kezdetektől olvastam a blogodat. És részben ez ösztönzött arra, hogy én is kezdjek el egyet.
    Siess a következővel. :)

    VálaszTörlés
  5. Iszonyatosan........Jó lett :D de szerintem robin lehetne kicsit durvább..xd már ha érted mire gondolok..ezzel csak azt akarom mondani hogy az eredeti történetben kicsit macsóbb(nem tom hogy kell irni)..szóval lehetne kicsit makacsabb .. és maria is lehetne kicsit magabiztosabb mármint ne robin fektesse le mindig .érted mire célzok :D <3

    Trollboy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jah és jó lett a blog.:D *___________*

      Törlés
  6. sziaa nagyon tetszik a történeted amit most kezdtem el olvasni/csak most találtam meg/.nagyon jó történet és nagyon jó író vagy :))
    Krissy

    VálaszTörlés
  7. Sokkal jobb a helyesírás,ennek nagyon örülök,kicsit rövid lett,de törekedj arra hogy tökéletesítsd az írásod,a következő legyen hosszabb (már csak azért is mert nagyon kíváncsian várja mindenki miért megy el Robin,miért nem szól egy szót sem....Szóval siess :)

    VálaszTörlés
  8. Szar...neeem,csak viccelek!Nagyon szupi lett csak nagyon röviiiiid...

    VálaszTörlés
  9. Szia! Örülök hogy folytattad :)nagyon jól írsz! Siess a következővel!:)

    VálaszTörlés
  10. Sziia!
    Egyszerűen imádom ezt a történetet!
    Alig várom a következő részt!:))
    Puszii♥

    VálaszTörlés
  11. Kedves Eperke!
    Megtaláltam a blogodat! :D
    Nagyon jó a történet,és a kezdeti nehézségek,mint például a rossz helyesírás,szinte már teljesen eltűntek!:)Ennek nagyon örülök.
    Semmiképp ne hagyd abba a történetet,még akkor sem,ha nem írnak hozzá elegen.
    Ne feledd,az igazi írónak nem az számít,mit gondolnak a költeményéről,hanem hogy ő mit gondol róla! ;)
    NAGYON NAGYON várom a következő fejezeteket,remélem hamar jönnek!
    Üdvözöl legújabb történet-rajongód : Adri :P

    VálaszTörlés
  12. elolvastam.olyan átlagos lett(ami jo).adok ötletet:
    1.:amig a fejezetre gyűlik a vélemény,addig egy füzetbe ird le a következőt fejezetet,hogy ne legyen huzva az idő
    2.:szolj a régi követőidnek,olvasoidnak,rajongoidnak hogy van friss,mert ők ugy tudják,hogy nincs,ezért felsem jönnek
    3.:élvezetes az olvasás,ha jó hosszu az olvasnivalo,ezért,ha lehet,törekedj,hogy minnél hosszabb legyen...üdv:mézes♀csillu

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm mindenkinek <3
    Amíg nem látom a te blogodat, addig ne írd hogy átlagos mert egy történet sem az, a többi író sokkal többet fektet bele mint hogy te azt írd nekik átlagos....üdv

    VálaszTörlés
  14. bocs,ha megbántottalak,nem az volt a célom.de nem ugy értettem,hogy ez egy most átlagos történet,hanem nem teljes erőbedobással működtél,de nem várhatom el tőled,ha nem akarod.bocs ha megbántottalak:( imádom,a blogod és a történeteid,csak annyi,hogy...mindegy.engem még a családom sem ért meg,nem hogy másvalaki:'( imádlak...üdv:mézes♀csillu

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Semmi baj, énis egy kicsit túl reagáltam
    Folytatom a blogot, ez biztos
    Sajnálom ha nem értenek meg, van egy kor amikor bizonytalannak érzed magad, túl esel a rajta
    A szülők meg már csak ilyenek....kicsit bolondosak
    Szólj ha bármiben tudok segíteni, de szerintem ha írnál egy blogot te is máris máshogy látnád a világot, az írásban benne vannak az álmaid, és teljesülhetnek
    Üvd: eperke

    VálaszTörlés
  17. Gondolom,ha van szabadidőd,akkor nem az lesz az első,hogy blogot irsz,csak szeretném megkérdezni,hogy körülbelül mikorra várható új fejezet,mert már nagyon nem férek a bőrömbe.♥ üdv:mézes♀csillu

    VálaszTörlés
  18. Mikor lesz feji? :D <3

    VálaszTörlés
  19. Mikor lesz új fejezet? Nagyon tetszik a történet, és nagyon jól írsz! Már izgatottan várom!

    VálaszTörlés
  20. KÉREM OLVASSA EL VALAKI VAGY EPERKE FŐLEG MERT NEKI SZERETNÉM ÜZENNI A HOSSZÚ SOR ELLENÉRE FONTOS!!!Üdv mindenkinek! nem olyan sok rá az esély hogy ezt valaki megtalálja de remélem igen és az a blog írója eperke lesz.Csak azt szeretném mondani hogy nagyon jó blog és nekem agyon tetszik.Voltak idők amikor nehezebbek voltak és akkor én ebből merítettem erőt vagyis hát ezek voltak a boldogító olvasmányaim vagy nevezzük legboldogabb napjaimnak.Már van egy éve hogy rátaláltam erre a blogra sőt több is szerintem de eddig még nem tudtam meg írni azt a kommentet vagy üzenetet amit szerettem volna.A lényeg hogy az hogy nekem ezek az írások amiket írt a blog vezetője vagy írtál már akkor ezt mondom nagyon sokat jelentettek ,jelentenek nekem és nagyon szomorú voltam amikor azt ,mondta hogy bezárja.Amikor szomorú napjaim voltak mindig ezekre a történetekre gondoltam és sokkal vidámabb lettem tőlük ha rágondoltam.Többször is elolvastam mert annyira meghatott és szerettem szeretem hogy nem bírom abbahagyni.Lehet hogy páran most azt gondolják hogy megszállott eléggé ez az ember de nem érdekel.Mert én nagyon szeretem ezt a történetet és ez lesz életem végéig a kedvencem.Most már lehet mondani hogy eléggé nagy fanatikus vagyok:).Sokan elkezdtek blogot írni ebből de nagyon kevesen vannak akik még mai is írják.Mindenesetre ha valakinek lesz idegzete ezt a hosszú írást elolvasni nagyon remélem hogy jó szemekre lel és hogy célba ért az üzenet.Eperke én most ezt neked szeretném üzenni mert te írod vagy írtad a blogot.Nem tudom hogy mért hagytad abba de nagyon remélem hogy folytatod mert ilyenkor abbahagyni a legnagyobb kínzás nekem vagy aki még más szereti ezt.Jó akkor még jó ha nem sokkal később írod és azt akarod hogy izguljanak az olvasók de hogy már 1 éve nem írod az mér tényleg kibírhatatlan úgyhogy nagyon kérlek legalább folyasd vagy adj visszajelzést nekem hogy mért nem írod és akkor talán megértem.Nagyon remélem hogy eljut hozzád ez a levél.Addig is további jó írást és szép napot kívánok:
    Izgatott olvasó Moon
    Utóirat:ha mondani szeretnél nekem valamit én is írok blogot és callinél is gyakran vagyok további jó napot :) blog címe:http://hold-pont.webnode.hu/

    VálaszTörlés
  21. Folytatni fogom megígérem!!!
    Köszönöm <3 Nagyon <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon de nagyin de nagyon szépen köszönöm! Úrsten el sem tudod képzelni hogy mennyire izgultam azt hittem hogy sosem olvassa el senki főleg nem a blog írója de igen és nagyon de nagyon de nagyon szépen köszönöm tényleg! Remélem hogy tényleg így lesz és sok sikert addig is remélem ezt is látod üdv az előző hosszú soros üdv :)

      Törlés
  22. Üdv Eperke,
    Nem tudom hogy megtalálod ezt valaha ezt a levelet és azt sem hogy elolvasod e de ha elolvasod ha nem én akkor is szeretném ezt neked elmondani.Először is nagyon örülök hogy megláttad az előző üzenetemet és örülök hogy válaszoltál.Bár nem tudom hogy miért nem írod ezt a blogot de nagyon sajnálom mert tényleg nagyon jó történet és ez is nagyon tetszik mint a többi.Nem tudom hogy miért nem írod de nagyon szomorú mert tényleg jó de hogy itt félbe van hagyva most nem tudni hogy mi lesz a sorsa.Igen tudom hogy mondtad hogy folytatni fogod ígéred csak azt nem hogy mikor.És bár nem tudom hogy milyen dolgod van lehet hogy elfoglalt vagy és ezért de azért ha majd ezt meglátod akkor kérlek szépen mond el nekem hogy miért nem folytatod mert tényleg nem értem.Hát ha ezt megtalálod és válaszolnál is rá annak nagyon örülnék és várom a választ türelemmel:Üdv :)

    VálaszTörlés
  23. Kedve eperke! Oan naon szeretem ezt a blogot. Nemreg talatam ra, es egyszeruen imaaaadoooom! En, szereny velemenyem szerint naon szeretnem ha folytiznad az irast <3

    VálaszTörlés